-GoldWing- Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Hey, ik heb een filmpje gevonden op youtube met de artiest black haze gevonden! zijn stem lijkt egt heel veel op die van 2pac en hij neemt nooit bewegende beelden van zichzelf hij gebruikt altijd foto's van 2pac in zijn video's
Ottoman 47 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Wat heeft de tekst die je schrijft te maken met 2PAV IS ALIVE? Iemand lijkt op 2Pac of zijn stem, dan is het niet meteen 2PAC!!
-GoldWing- Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 hij gebruikt de heletijd foto's van tupac in z,n videos en en hij heeft nog nooit bewegende beelden van zichzelf gemaakt en niemand weet wie het is, dan zou het toch kunnen!
wesley123 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Tja het zou kunnen, zo is de foto van de dode tupac ook nep. Maar hoe kan je 12 jaar overleven in je eentje? niemand mag je zien, want dan weten ze dat je leeft. Als hij na die aanslag nog leefde dan leeft hij nu echt niet meer.
-GoldWing- Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 okal heeft hij een paar vertrouwde mensen om hem eten en alle voorzorgsmiddelen te brengen kan het toch zijn dat die nog leeft? ja ik weet het, ik heb een beetje veel fantasie!
Hackman Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Sorry, maar de meeste denken dat hij dood is en waarschijnlijk is dat ook zo. Waarom zou iemand zomaar voor de gein een hele tijd wegblijven als hij zoveel succes heeft? Daar komt ook nog bij dat er ook iemand was wiens stem op die van Jan Smit lijkt, voor de rest vallen ze totaal niet met elkaar te vergelijken en als die man dan geen beelden van zichzelf toont denk ik dat het gewoon een ripper is. Voor zover ik weer was 2pac trouwens doodgeschoten, dan hebben ze hem toch ook begraven/gecremeerd als hij doodging. Lijkt me lastig dat hij zich dan weer op internet in filmpjes kan vertonen.
-GoldWing- Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 hij heeft zijn dood in scene gezet voor meer publiciteit! (waarschijnlijk) net zoals zijn idool, makaveli!
Hackman Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Vreemd, want als ik de meeste mensen hoor had hij dat al. Maar het kan natuurlijk zo'n bassie-geval zijn. Dan snap ik meteen ook al waarom hij zich niet meer levend verklaart. Bassie heeft namelijk met dat baby-gedoe wel publiciteit gekregen. Deze was echter niet echt bijzonder positief en ik denk dat hij bijzonder veel mensen behoorlijk heeft verveeld met die domme grap van hem waardoor iedereen dacht dat hij met een jongere vrouw naar bed was geweest. (hartstikke leip dus) Als je het zo bekijkt is het dus mogelijk dat hij het wel degelijk is..
PowerPats Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 van mij mag hij onder de grond blijven. als hij zijn dood faked om zijn publiciteit te verhogen mag hij van mij nog een keer maar dan echt afgeschoten worden.
Jowx Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Jeuj.. Alweer een topic! Gebruik de zoekfunctie aub voordat je een nieuw onderwerp opent.. Moge dit topic rusten in vrede..
Recommended Posts