Remi-X Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Een simpele vraag: Is het mogelijk om 2 gebruikers op 1 PC te gebruiken? Dat je dus met z'n tweeën op 1 PC werkt? En dat je dus 2 beeldschermen, 2 muizen en 2 toetsenborden nodig hebt maar wel maar 1 PC? Reageren
IV trailer Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Van zoiets heb ik nog nooit gehoord. Als het wel zou kunnen zou het volgens mij wel enorm traag worden aangezien je allebei maar over halve kracht bezit. Reageren
Remi-X Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 K heb wel een snelle pc hoor Als je op beide accounts dan alleen zou internetten verbruik je niet zoveel, tenzij je internet spelletjes gaat spelen. Maar het is wel liever de bedoeling dat ik het kan opstarten wanneer ik wil, zoals als er iemand bij me is ofzo. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Volgens mij is dit onmogelijk omdat je dan zegmaar dan gewoon 1 account hebt die 2 toetsenborden en twee muizen etc. heeft. Je kunt wel proberen om een ander PC'tje te koppelen aan de jouwe met een netwerk kabeltje en het zo te doen. Dan kan je toch in elkaars bestanden en toch allebij Computeren. Tenminste denk ik Reageren
IV trailer Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Of een dual boot in de meest letterlijke zin van het woord wat mij niet mogelijk lijkt. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Een Dual Booit is volgens mij juist twee besturingssystemen op één PC. Dus bijvoorbeeld XP en Vista tegelijk Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Daarvoor zou je 2 moederborden in je pc moeten steken denk ik. Reageren
Hayte Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Daarvoor zou je 2 moederborden in je pc moeten steken denk ik. Maar dan moet je de specs van de pc splitsen, dat moederbord krijgt de GPU, die de Processor, en de RAM deel je door de helft Dat werkt ook niet... Volgens mij lukt dit niet, het scherm gedeelte kan wel, maar je kan geen twee muizen gebruiken (aansluiten wel, maar dan zit je in elkaars weg, omdat het muis op het schermpje op allebei de muizen in rl reageert) en toetsenborden denk ik ook niet... Reageren
Vansloneker Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Wat jij wil is in principe mogelijk op Unix en wellicht Linux/*nix systemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.