Jump to content

Full savegame

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb Gta Sa.

Wou graag een full savegame hebben, dus gedownload.

Heb hem in de userfiles gezet. Wil ik gaan spelen. Druk ik op load game, end of the line.

Is die helemaal geladen, en dan zegt hij. Gta_sa werkt niet meer..

Hoe kan ik dit oplossen??

p.s ik ben nieuw op dit forum, dus als ik wat fout doe:P?

MVG

Kai

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb je de verkeerde savegame gedownload voor de verkeerde versie.

Kijk hier eens om erachter te komen welke versie je hebt. Scrol naar het gedeelte 'Versie Info'

Geplaatst:
Waarschijnlijk heb je de verkeerde savegame gedownload voor de verkeerde versie.

Kijk hier eens om erachter te komen welke versie je hebt. Scrol naar het gedeelte 'Versie Info'

Maar mijn bestand is 564 kb. (dat script bestand) terwijl er op de site staat dat het 562 of 568 moet zijn.

Heeft iemand misschien een savegame voor mij waarin ik hem zo in de user files kan zetten>?

Geplaatst:

Maar mijn bestand is 564 kb. (dat script bestand) terwijl er op de site staat dat het 562 of 568 moet zijn.

Heeft iemand misschien een savegame voor mij waarin ik hem zo in de user files kan zetten>?

Heb je soms ooit gemod? Of anders moet je eens San Andreas opstarten, als je linksonder (bij het scherm met die zwarte achtergrond) niets ziet staan dan heb je V1 als je linksonder versie 2 of zo ziet staan heb je versie 2.

Geplaatst:

.... :7

Als 'script.img' 564 KB groot is, kan dat alleen maar komen omdat hij ooit is aangepast. Dat menu van GTA San Andreas heeft daar nooit ook maar íets mee uit gestaan, want die methode is om te kijken of je kan modden en niet om te kijken welke versie savegames je moet spelen.

Ik weet niet wat voor modificaties je hebt geïnstalleerd, dat kunnen we niet zomaar uit de grootte opmaken. Je zult dus een nieuwe 'script.img' moeten downloaden, wil je een savegame van V1 of V2 kunnen spelen. Ik heb beide versies geupload, download beide en kijk of je met één van beide je savegames kunt afspelen.

Bestanden zijn ingepakt met WinRAR

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...