Nstyle08Z Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 Ik heb een probleem, Grand Theft Auto IV start niet op. Ik heb al de manieren geprobeerd om GTA IV op te starten, zelfs de safe mode, maar er komt zo'n zwart schermpje en ik hoor gerammel in mijn computerkast van dat mijn CD zit te draaien en dan na 5 seconden ofzow gaat het zwart schermpje weg en start GTA IV niet op zoals het moet. Mijn PC kan GTA IV aan en vroeger werkte alles heel erg goed! Tot ongeveer 1,5 weken geleden ging alles perfect en nu plots niet meer. Ik heb die 2e patch en ook die 1patch. Het kan niet aan mijn PC-Specs liggen omdat alles er prachtig uitzag! Maar toch voor de zekerheid, hier zijn dan mijn systemspecs: Computer Fabrikant: System manufacturer Computermodel: System Product Name Computernaam: PERSO Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: ASUSTeK Computer INC. Model: P5LD2-X BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: BIOS Date: 05/18/07 10:09:55 Ver: 08.00.10 Processor Model: Intel® Core2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz Kloksnelheid: 2128 MHz Geheugen Grootte: 2047 MB RAM Hardeschijf Bestandstype(s): NTFS, UDF, NTFS, NTFS, UDF Grootte: 298,09 GB (162,55 GB + 57,35 GB + 78,19 GB) Vrije ruimte: 138,94 GB (18,58 GB + 57,22 GB + 63,14 GB) CD-/DVD-ROM station Type(s): Onbekend, Onbekend, Onbekend Geluidskaart Fabrikant: C-Media Model: CMI8738/C3DX PCI Audio Device Videokaart Model: NVIDIA GeForce 9800 GT Beeldprocessor: GeForce 9800 GT Geheugengrootte: 512 MB VRAM Stuurprogramma: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.8120 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Plug en Play-monitor Schermresolutie: 1024x768 Kleurdiepte: 32-bits Frequentie: 60 Hz Muis Fabrikant: (Standaard-systeemapparaten) Model: USB-HID Aantal knoppen: 3 Aansluiting: USB Toetsenbord Model: Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) Functietoetsen: 12 DirectX Versie: 9.0c Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows XP Home Edition Versie: 5.1.2600 Service Pack: Service Pack 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 haal de cd eruit en doe hem er weer in, dit is gewoon weer zo'n securom bug. Je hebt ook de 2e patch niet geinstalleert, deze haalt namelijk dat schermpje weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 (bewerkt) haal de cd eruit en doe hem er weer in, dit is gewoon weer zo'n securom bug.Je hebt ook de 2e patch niet geinstalleert, deze haalt namelijk dat schermpje weg. Ik heb de CD eruit gedaan en er weer in en het is nog altijd hetzelfde, het start niet op. Ik zal eerst nog eens Patch 1 en 2 installeren.[EDIT] Ik heb Patch 1 en 2 geinstalleerd en de CD eruit en er weer in gestopt en alles werkt! En het spel start op zonder zo'n zwart schermpje. Echt bedankt! Bewerkt: 6 februari 2009 door Nstyle08Z Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cripsleader Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 haal de cd eruit en doe hem er weer in, dit is gewoon weer zo'n securom bug.Je hebt ook de 2e patch niet geinstalleert, deze haalt namelijk dat schermpje weg. Ik heb de CD eruit gedaan en er weer in en het is nog altijd hetzelfde, het start niet op. Ik zal eerst nog eens Patch 1 en 2 installeren.[EDIT] Ik heb Patch 1 en 2 geinstalleerd en de CD eruit en er weer in gestopt en alles werkt! En het spel start op zonder zo'n zwart schermpje. Echt bedankt! mijn pc kan het spel ook aan ik had eerst een ilegale versie die ehb ik verwijdered omdat ik het gebruikte als demo ik hb eht spel geinstaleerd en de patches gedownload :S maaar die van mij start hem nog neit op wat kan er aan de hand zijn ??? please reaggeer f :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 wij moeten je gaan helpen als je zelf neit eens begrijpt wat je zelf typt? ik snap echt geen bal van wat je nu aan het lullen bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Vertaling: Mijn PC kan GTA 4 aan. Ik had eerst een illegale versie, maar die heb ik verwijdert. Ik heb het spel geïnstalleerd en de patches gedownload. Maar die van mij start ook niet op. Wat kan er aan de hand zijn? Ik kan hierop niet echt uitmaken of hij hem legaal heeft maar volgens mij wel.. weet niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 Naar mijn weten is je DirectX versie niet goed genoeg. Je moet volgensmij 10 of hoger hebben. Correct if i'm wrong. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 Naar mijn weten is je DirectX versie niet goed genoeg. Je moet volgensmij 10 of hoger hebben. Correct if i'm wrong. Dat kan niet hoor, je hebt versie 9 of hoger nodig. Want 10 is niet op XP beschikbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 (bewerkt) Ik weet verder ook niks meer. Edit: Honderdste bericht en nu ook een auto-dealer! xD Bewerkt: 13 februari 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.