Jump to content

Muziek remix programma

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen,

Ik had een vraagje, ik ben opzoek naar een programmaatje waarmee ik mijn muziek een beetje kan remixen.

Zodat ik het een beetje mijn eigen stijl kan geven.

Ik heb al gezocht met Google maar ik vind alleen maar programma's van rond de €150,-

Weet iemand misschien een gratis programmaatje waarmee ik mijn muziek kan ''restylen''.

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:

Deze is best lastig, ook omdat termen vaak door elkaar gehaald worden. Ik begrijp dat je wil remixen, dus een nieuwe eigen versie maken van 1 liedje?

Hier ken ik niet echt programma's voor, behalve dan gewoon elke DAW, maar dan ga je echt zelf moeten maken en kan je beter opgeven als je niet bereid ben er héél véél tijd in te steken!

Voorbeelden hiervan zijn:

Fl Studio --> demo op de website

Ableton --> ook demo?

Cubase -->

Fl studio is hieruit de makkelijkste om mee te beginnen, voor vragen kan je altijd bij me terecht :D

Geplaatst:

Bedankt voor de reactie Sjoelie, ik bedoel dus eigenlijk dat ik in een liedje wat leuke ''effecten'' kan doen.

Ik hoef geen nieuwe te maken.

Geplaatst:

Virtual DJ is inderdaad een geweldige mix-programma waarmee je ook zelf plug-ins (effect) kunt invoegen. Het is wel betaald, maar het is zeker meer dan het geld waard. :)

En effecten zitten er veel in, zoals Auto Tune en Vocals+, zodat je gewoon een eigen klank er in kan zetten.

Geplaatst:

Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Ik gebruik nu Virtual DJ, het bevalt me goed en misschien ga ik hem kopen.

Nogmaals bedankt, ik heb nu eindelijk het programma dat ik zocht! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...