Jump to content

thomas1010 zijn sigboek

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat vinden jullie ervan ik weet dat het niet echt zo goed is maar ik ben pas beginner

Dat is mijn 2de in mijn leven

2livmdi.jpg

dat de 3de

28jxk6w.jpg

en dat de 4de

2qjksih.jpg

De eerste kan ik niet vinden.

Vandaag 2 nieuwe gemaakt

23l1mj8.jpg

en

dlsvew.jpg

Bewerkt: door thomas1010
Geplaatst:

Is wel wat makkelijk: Gewoon een brushlaagje toevoegen,Dan plak je er wat rendertjes op en tenslotte maak je je tekst een beetje anders met blending options. :D

4/10

PS: Heb je dit gemaakt met behulp van Visser23's tut.Zoja,Dat was ook mijn eerste tut.

Nog veel succes met tut's te volgen. ^_^

:cya:

Corneria!

Geplaatst:
Is wel wat makkelijk: Gewoon een brushlaagje toevoegen,Dan plak je er wat rendertjes op en tenslotte maak je je tekst een beetje anders met blending options. :D

4/10

PS: Heb je dit gemaakt met behulp van Visser23's tut.Zoja,Dat was ook mijn eerste tut.

Nog veel succes met tut's te volgen. ^_^

:cya:

Corneria!

Ja ik heb dat met de tut van Visser23 gemaakt maar dan een beetje anders.

Geplaatst:

De eerste 2 vind ik niet mooi, te weinig effect, te slecht ingeblend en de kleuren passen niet bij elkaar, maar die 3e is wel heel mooi: je tekst is alleen lelijk, misschien wat filters erover gooien.

Geplaatst:

Ik zal alleen de laatste raten.

Best mooi gedaan, alleen vind ik die texture iets te "sterk", ik zou de opacity wat lager zetten.

En er ook nog wat andere textures bij gooien.

Pikachu mag ook ingeblend worden. Tutorial => http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14559

Ik zou de tekst ook naast pikachu zetten, en er niet op.

Maar voor de rest is dit een zeer goede signature.

Ga zo door.

Geplaatst:

De 1e twee zijn te simpel daar geef in een 5.5 voor.

Maar de laatste ziet er niet slecht uit alleen een klein beetje vaag en donker 7.3/10 :tu:

Geplaatst:

Ik vind dat je meer moet oefenen met het inblenden van een render, bij de meeste heb je gewoon over de render(s) heen gebrusht, wat geen mooi effect geeft, de mario sig is de beste maar heeft ook nog wat puntjes die verbeterd kunnen worden zo heeft de render wat blending nodig en kan de tekst over het algemeen ook wat beter. ik raad je aan om tut's te volgen en zo beter te worden.

Cijfers:

1: 4

2: 6

3: 5

4: 3

5: 4.5

Gemiddelde: 3.5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...