sancar Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Nu kan ik IV niet eens meer opstarten want mijn computer zou zogenaamd IV geblokd hebben doormiddel van ouderlijk toezicht:K Mijn ouders weten niet eens hoe een PC werks:@ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Heb je al geprobeert om GTA IV opnieuw te installeren? Je kan je savegames vinden in deze map: Vista - C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e00004997e048bd3 ( Dit hoeft niet bij jou te zijn ) XP - C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames Er is wel een verborgen map die je zichtbaar moet maken dat doe je door: Vista Gebruikers > Username > Documenten > AppData ( Zichtbaar maken met mapopties ) > local > Rockstar Games > GTA IV > Savegames Zichtbaar maken: Ga in documenten op organiseren drukken en dan mapopties > Weergave > Verborgen mappen zichtbaar maken. XP Waarschijnlijk zal het onder XP het zelfde staan alleen moet je op de TAB bladen op extra drukken, i.p.v. organiseren. Bewerkt: 7 februari 2009 door GekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 ik heb die bug ook gehad probeer eens om echt totaal niet gezien te worden en probeer anders ook om in de laatste bocht compleet stil te blijven staan. dan moet het als goed is wel goed gaan. bij mij werkte dit wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Opgelost:D Ik heb alles op Low gezet en ben hem gaan volgens:D Eindelijk verder:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.