thedutchrocks Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Best mooi plaatje. Vind het plaatje mooi de naam leuk en goed er in gewerkt. Maar eigenlijk zie je best veel van die soort dingen rare wezens. Ik zou zelf proberen wat unieks er in de zetten of proberen een watermark er in de zetten.(zo noem je logo toch??) Mischien heb je er uren in gestoken met licht en zo maar nu lijk het gewoon google afbeelding met je naam er op. Maar toch mooi. 7/10 Reageren
tomen888 Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Best mooi plaatje.Vind het plaatje mooi de naam leuk en goed er in gewerkt. Maar eigenlijk zie je best veel van die soort dingen rare wezens. Ik zou zelf proberen wat unieks er in de zetten of proberen een watermark er in de zetten.(zo noem je logo toch??) Mischien heb je er uren in gestoken met licht en zo maar nu lijk het gewoon google afbeelding met je naam er op. Maar toch mooi. 7/10 Ik kan je de stocks geven ,de achter en voorgrond bestaan uit 2 aparte stocks mijn bedoeling was gewoon een mooie cleane sig maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.