tuning212 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 hallo iedereen, ik heb al paar games op mijn pc staan en het is van mij zelfs de gewoonte om veel van forums te lezen om het desbetreffende mod goed te kunnen instaleren. jarenlang lees ik op forums,nu is het de eerste keer dat ik zelf schrijf. dus ik ben benieuwd naar de reactie ik heb nu al een maand gta sa, en heb al heel wat van mods, snufjes en voertuigen zonder problemen instaleert, tot ik gisteren een fout had gedaan. brute pech, in mijn backup zat die fout er ook in ben weer helemaal opnieuw begonnen, en heb al paar snufjes en mods instaleert doordat deze apart staan. ook de grote hoop voertuigen staan apart (vooral peugeot) nu komt mijn vraag ik heb paar dagen geleden een site (of forum) een programma gezien waar je je voertuig de echte naam kan geven. b.v. een gedownloade peugeot 206 in spel gezet daadwerkend ingame ook de naam peugeot 206 kreeg. ik vind dat programma of tool of snufje niet meer weer kan er iemand mij helpen hoe dat programma noemt alvast bedankt grtjs Reageren
joppie Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Dit progje heet gxt editor en is hier te downloaden. Reageren
tuning212 Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Dit progje heet gxt editor en is hier te downloaden. dankje ik kan weer voor een eindje weg de reden dat mijn spel crashte was omdat ik 3 gebouwen in game had gezet via sami (op die readme bestand stond dat het lukt met sami) maar ik zal waarschijnlijk iets vergeten betreft hier om de peugeot, bmw en astra garage showroom maar daar ben ik blijkbaar niet goed in om gebouwen ingame te zetten ....alee voorlopig toch... ik leer rap bij maar eerst ga ik kijken voor mijn wagen er terug in te zetten ken je mss okk wat dat de beste manier is om gebouwen ingame te zetten (denk imgtool2.0) alvast bedankt kan weer mijn tijd in steken hihihi grtjs Reageren
joppie Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Deze garages zijn waarschijnlijk textures neem ik aan... Deze moet je gewoon vervangen door dezelfde bestanden via de IMGtool. (altijd back-uppen) Reageren
Beagle Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Kijk even in de >Master Tutorial List<, daar kan je heel veel tutorials vinden over het ingame zetten van gebouwen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Dit progje heet gxt editor en is hier te downloaden. Welk kopje moet ik hebben voor de voertuig namen? Reageren
Beagle Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Je moet het kopje "main" selecteren, en dan CTRL+F en dan de naam van je voertuig intypen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Je moet het kopje "main" selecteren, en dan CTRL+F en dan de naam van je voertuig intypen %Thnx voor de info Ik ga zo veel mogelijk dingen weer goed zetten Vind ik leuk Ik zal anders straks wel de American.gxt uploaden voor jullie met de originele namen erin Sommige zijn onbekend en dan ook niet bewerkt Bewerkt: 7 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
tuning212 Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Je moet het kopje "main" selecteren, en dan CTRL+F en dan de naam van je voertuig intypen %Thnx voor de info Ik ga zo veel mogelijk dingen weer goed zetten Vind ik leuk Ik zal anders straks wel de American.gxt uploaden voor jullie met de originele namen erin Sommige zijn onbekend en dan ook niet bewerkt kan ik die dan ook gebruiken ? want ik zit namelijk met een bijgewerkte American.gxt voor Nederlands ondertiteling. of moet ik daarna dat anders weer bijwerken en aan de andere mensen die me geholpen hebben alvast bedankt de gxt editor lukt ook bedank voor master tutorial list grtjs Reageren
Beagle Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ja, je kan het nog gebruiken. De ondertiteling is ook met dit programma veranderd Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Je moet het kopje "main" selecteren, en dan CTRL+F en dan de naam van je voertuig intypen %Thnx voor de info Ik ga zo veel mogelijk dingen weer goed zetten Vind ik leuk Ik zal anders straks wel de American.gxt uploaden voor jullie met de originele namen erin Sommige zijn onbekend en dan ook niet bewerkt kan ik die dan ook gebruiken ? want ik zit namelijk met een bijgewerkte American.gxt voor Nederlands ondertiteling. of moet ik daarna dat anders weer bijwerken en aan de andere mensen die me geholpen hebben alvast bedankt de gxt editor lukt ook bedank voor master tutorial list grtjs Helaas zal je mijne dan niet meer kunnen gebruiken Ik kan helaas niet goedgenoeg CLEO-Modden om hiervoor aan apparte gxt te maken Reageren
Beagle Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Maar Zamg0d1, een aparte FXT voor CLEO maken is heel makkelijk! Je gebruikt het in CLEO hetzelfde als de GXT's. FXT maak je zo: 1. Maak een nieuw tekstbestand aan en geef het als extensie ".fxt". 2. Typ je entry, dus bijvoorbeeld: HOI 3. Spatie tussen je entry en zet daar de tekst, bijvoorbeeld: "Dit is een test". Dan word het: HOI Dit is een test HOI gebruik je dan in CLEO om het op te roepen. Dit sla je op in de map CLEO/CLEO_TEXT. Dan werkt het gewoon @Hieronder: Ja, dat is wel zo handig ja Bewerkt: 8 februari 2009 door Beagle Reageren
K.O. Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Misschien handig om, voor andere mensen die dit topic bekijken, er even bij te vertellen dat je, voor je gebruik kunt maken van FXT's (F staat voor Fake), je deze GXT Hook moet hebben gedownload. Dat is vrij essentieel, anders gaat het niet echt werken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.