Jump to content

Onzichtbare muren

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga dus net even Beat The Cock spelen, eenmaal op de fiets kan ik ineens niet meer verder rijden rond DIT punt, omdat ik zomaar op een onzichtbare muur stuit! Dus ik even wat rondkijken, de BTC gestopt, kom ik rond dat gebied nog veel meer onzichbare muren tegen! Reflectievan autolicht werkt erop, maar verder zie je niks. Ook kwam ik og wat tegen waar je op kon staan, en ONDER kon komen :? Terwijl als ik met de jetpack heel hoog de lucht in ga heb ik dus geen last van de onzichtbare muren.

Is het normaal dat er rond dat gebied onzichtbare muren liggen? Of heb ik dit probleem alleen maar weer?

Geplaatst:

Ik heb zelf ook al soms gehad dat ik ergens naartoe rij dat ik er plots niet meer door kan rijden, dus rij ik er een beetje langs en dan lukt het wel weer. Dus dat zijn denk ik verstrooidheidsfoutjes van R*.

Geplaatst:
Heb je misschien eventueel (map)mods?

Ja, eentje. Onder Santa Maria Beach. De CEA Speedway. Maar die kan toch niks met zo ver te maken hebben?

Geplaatst:
Heb je misschien eventueel (map)mods?

Ja, eentje. Onder Santa Maria Beach. De CEA Speedway. Maar die kan toch niks met zo ver te maken hebben?

Het is opzich wel mogelijk. Kun je linkjes geven naar die mapmods?

Geplaatst:

Balen, heeft auto-installer. Dan zul je gewoon elke IPL langs moeten gaan met de Map Editor tot je de blokerende objecten vind. :N

Geplaatst:

Nou ja, daar heb ik nu niet echt zin in. Kan anders iemand anders kijken zonder mods of hij ook een uur tegenkomt? Dan weten we ook of het aan de mod ligt of niet :D

Geplaatst:
Nou ja, daar heb ik nu niet echt zin in. Kan anders iemand anders kijken zonder mods of hij ook een uur tegenkomt? Dan weten we ook of het aan de mod ligt of niet :D

Ik rijd daar best vaak maar geen onzichtbare muren.En ik heb ook geen mods meer dus het ligt denk ik aan de mod ;)

Grtz

Geplaatst:
Kan anders iemand anders kijken zonder mods of hij ook een uur tegenkomt? Dan weten we ook of het aan de mod ligt of niet :D
Het lijkt me handiger dat je die mod even verwijderd en het dan nog eens gaat proberen. Als er daarna geen barriëre is weet je dat het aan de mod ligt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...