MegaPilot Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Hallo forummertjes! Gta SA staat nu op m'n C:-schijf. Ik heb een C: en een D:-Schijf. Nu wil ik Gta SA naar m'n D:-Schijf verplaatsen. Nu, ik weet zelf ook wel dat een herinstallatie dan het beste is, dat ben ik ook van plan! Nu, op m'n C:-Schijf staat de map Program Files, waar al je geïnstalleerde programma's staan. Nu dacht ik dat dit problemen zou opleveren. M'n vraag is nu: Kan ik Gta: SA zonder problemen installeren op m'n D:-Schijf? Natuurlijk zonder problemen als ik speel. Ter info: Ik heb géén 2 harde schijven, maar m'n harde schijf is ingedeeld in een C:-partie en een D:-partie. Alvast bedankt. Mvg, MegaPilot. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Goedemorgen MegaPilot, Dit moet volgens mij zonder problemen kunnen. Als je gewoon San Andreas verwijderd en vervolgens weer installeert op je D:-partie dan kun je gewoon GTA spelen. Volgens mij zul je geen problemen krijgen met save games want waar je GTA ook installeerd, de user files zullen altijd in ''Mijn Documenten'' staan. Misschien is het handig om op je D:-partie een map aan te maken met de naam ''Games'', hier kun je dan al je games installeren op je D:-partie om het een beetje overzichtelijk te houden. Grtz RD Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) *Tekst* Goedemorgen RD. Misschien is het handig om op je D:-partie een map aan te maken met de naam ''Games'', hier kun je dan al je games installeren op je D:-partie om het een beetje overzichtelijk te houden. Dat was ik al van plan. Bedankt man, ik ga nu SA herinstalleren. Bewerkt: 7 februari 2009 door MegaPilot Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Graag gedaan MegaPilot, ik ben blij dat ik je kon helpen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Het maakt voor bijna alle programma's niet uit op welke schijf je het installeert. Mocht het wel uitmaken, dan kan je het pad of de schijfletter niet aanpassen bij het opgeven van de locatie bij het installeren. Natuurlijk is bij zo'n verplaatsing wel opnieuw installeren van toepassing; Ctrl+C/Ctrl+V is niet aan te raden, hoewel het soms wel kan werken. Reageren
ikt Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 GTA SA heeft eigenlijk helemaal geen dingen nodig om te kunnen werken, simpelweg de bestanden en je kunt spelen, maar dan verwar je de installatiewizard Reageren
GTA Monster Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Het kan via de kopieer-manier ook problemen opleveren omdat de Registerkeys (van GTA) dan corrupt raken. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Corrupt of niet, ze doen niks verkeerds als je gta sa verplaatst, dus het maakt weinig uit. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Ligt er eigenlijk aan wat je precies nodig hebt van GTA San Andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.