Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 wat kan ik doen met xploder cheatsaves klikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 wat kan ik doen met xploder cheatsaves klikje Dit is nou de tweede die het vraagt... Ten eerste ga je maar even bij dit topic kijken: xploder cheatsaves En ten tweede: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Plaatje Als je van die plaatjes blijft posten weet je zelf zeker ook wel waar jij kan zoeken om deze jongen te helpen... En bij dat topic waarnaar je hem verwees, is ook nooit normaal antwoordt gegeven op zijn vraag. Mede doordat mensen plaatjes met iets van Google gaan posten terwijl ze zelf kunnen zoeken om te helpen en ze weten duidelijk al waar. -------------- Ik heb even gezocht met Google en kwam hierop uit... Maar daar werd ik niet wijzer van. Ze zeggen dat je tonnen met geld, geheime mensen kan unlocken enz enz... (zie hieronder) Maar het wordt echt nergens normaal uitgelegd wat je ermee kan doen, en of het nuttig is. Dit stond ook op de site: Have access to new weapons, loads of money and missions unlocked, Xploder cheatsaves gets you ahead of the game! Bewerkt: 7 februari 2009 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Plaatje Als je van die plaatjes blijft posten weet je zelf zeker ook wel waar jij kan zoeken om deze jongen te helpen... Ik leg hem uit dat je zelf ook makkelijk kan zoeken zodat je de energie van anderen bespaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Op die site staat dat je een memory card nodig hebt. Kan je het ook doen als je een Hard drive hebt ? Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 kan je dat o0ok gebruiken op ps3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) kan je dat o0ok gebruiken op ps3? Ja, dit is er voor de Xbox 360 en Playstation 3. Kijk bijvoorbeeld op bol.com. Bewerkt: 7 februari 2009 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 kan je dat o0ok gebruiken op ps3? Ja, want er staat toch for PS3? En als je die memorycard bedoeld (had je beter ff igi0n kunnen citeren), dan kan het niet. Maar ik neem aan als er staat for PS3 dat het dan werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.