the_dan Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 ik heb een uitbreidingspakket alleen daarvoor heb ik de engelse versie van een spel nodig maar mijn schermtekst is nederlands hoe verrander ik dit of moet ik nu aan de engelse versie komen? Reageren
Fedmas Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Over welk spel heb je h3t ? F-Style Reageren
the_dan Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 the movies (zie plaatje) Reageren
joppie Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) alleen daarvoor heb ik de engelse versie van een spel nodigmaar mijn schermtekst is nederlands Is het een Nederlands spel? met alles ook op het doosje in het Nederlands? En het boekje ook? Dan moet je denk ik Engelse versie hebben. Is het Engels en heb je het ingesteld op Nederlands, maakt het niet uit. Dan kan je denk ik de uitbreiding ook op Nederlands zetten.. Dit denk ik hoor, het spel zelf ken ik niet. Bewerkt: 7 februari 2009 door joppie Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Dit probleem had ik ook. Je kunt de taal van The Movies niet instellen. Maar dit probleem is eigenlijk erg simpel op te lossen. Als je The Movies in het Nederlands installeert en het engelse taalpakket ook installeert zal de installatie van Stunts and Effects zeggen dat je geen goede versie hebt, als je het op mijn manier doet kun je Stunts and Effects zonder problemen installeren! 1. Download dit Engelse taalpakket voor The Movies: >Download< 2. Doe wat erin de readme staat. Nu goed lezen! 3. Zorg dat je The Movies nog niet hebt geïnstalleerd!! 4. Start de installatie van Stunts and Effects. (Stunts and Effects is de uitbreiding.) 5. Volg de installatie todat je de map van The Movies moet selecteren. 6. Start de installatie van The Movies en installeer hem waar jij wilt. 7. Als The Movies is geinstalleerd kun je Stunts and Effects installeren. (Zorg wel dat je de map van de movies hebt geselecteerd!) Nu kun je Stunts and Effects zonder problemen spelen. Maar het gehele spel is nu wel engels, maar hier wen je gauw genoeg aan. Grtz RD Bewerkt: 7 februari 2009 door Revolution-Designer Reageren
the_dan Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 dankje maar heb nu van iemand een engelse cd kunnen krijgen en met de no cd crack kan ik hem gewoon spelen maar alsnog bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.