Hackman Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Beste mensen, Sinds ik deze laptop heb heb ik al last van deze melding: Zoals je ziet staat er of ik de melding later terug wil of dat ik nu meteen wil verlengen. Ik wil echter geen van de 2, ik wil gewoon deze melding helemaal weg van mij laptop af zonder te hoeven verlengen of noem maar op. In mijn configuratie bij de software staat niets over Norton Antivirus wat ik dan zou moeten verwijderen om dit weg te halen, maar verder kwam deze melding al toen we hem kregen dus het heeft er als het goed is ook nooit op gestaan. Verder staat bij de software enkel Symantec Live Updater maar ik weet niet of dat iets te maken heeft met mijn probleem. Bvd, Hackman Reageren
Remi-X Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Waarschijnlijk heeft Symantec er wel wat mee te maken. Norton is onderdeel van Symantec, dus zou Symantec willen dat jij update naar een nieuwere versie. Probeer het gewoon eens te verwijderen, als je geen andere Symantec programma's op je PC hebt staan zou dit geen kwaad moeten kunnen. Maar wel raar dat er niks in de lijst met softare staat. Misschien staat het onder een andere naam? Kijk eens naar het logo en uitgver Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Doe eens: Start>Uitvoeren>msconfig Klik dan op 'Opstarten'. Zie je dan iets van Norton of Symantec staan, haal het vinkje dan weg. Klik dan eens op 'Services', en kijk of er iets van Norton of Symantec bijstaat, zoja, haal het vinkje weg. Heeft dit allemaal geen nut, bekijk en lees dan deze post heel aandachtig. Succes ermee. Bewerkt: 7 februari 2009 door MegaPilot Reageren
Hackman Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) *Tekst* Niet mogelijk om dat ene te verwijderen: Voor de rest staat er absoluut niets over Norton, Symantec of wat dan ook in dus verder valt er ook niets van af te gooien. Doe eens: Start>Uitvoeren>msconfig Klik dan op 'Opstarten'. (...) Ik kom dan bij een systeemconfiguratie. Bij algemeen staat niets over Norton of Symantec. Computer opstarten idem. Bij Service staat wel het een en ander over Symantec. Opstarten ook. En hulp programma's niet. Wat moet ik nu precies doen? Verder heeft die post lezen geen zin, dat is enkel voor wanneer je het hebt geïnstalleerd, dat heb ik dus niet. Bewerkt: 7 februari 2009 door Hackman Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Verder heeft die post lezen geen zin, dat is enkel voor wanneer je het hebt geïnstalleerd, dat heb ik dus niet. Dat heeft wel nut, aangezien Norton zéér moeilijk te verwijderen is, en als je denkt dat je'm hebt verwijderd, dan heb je dat niet, want anders zou je die melding niet krijgen. Probeer die removal tool waarnaar gelinkt wordt in de Software Handleiding uit. Als dit nog niets uithelpt: Bij Service staat wel het een en ander over Symantec. Opstarten ook. En hulp programma's niet.Wat moet ik nu precies doen? De vinkjes weghalen. Bewerkt: 7 februari 2009 door MegaPilot Reageren
Hackman Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik heb nu bij alle tabbladen alles uitgevinkt en hoop dat het nu weg is, moet alleen wel mijn laptop eerst opnieuw opstarten? Maar als ik die dingen uitvink, wat gebeurt er dan precies mee? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Ik heb nu bij alle tabbladen alles uitgevinkt en hoop dat het nu weg is, moet alleen wel mijn laptop eerst opnieuw opstarten?Maar als ik die dingen uitvink, wat gebeurt er dan precies mee? Het wordt niet opgestart/uitgevoerd. Normaal zou die removal tool moeten helpen, maar als dat niks uithelpt, dan is die vinkjes weghalen de enige oplossing. Risico's zijn er niet, als je daarvoor vreest. Bewerkt: 7 februari 2009 door MegaPilot Reageren
Hackman Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Het start zich inderdaad niet op op dit moment alleen wat ik wel merk is dat er nu een klein icoontje is die een melding gaf dat er programma's zijn geblokkeerd. Verder is het wel goed, maar ik heb nog niet geprobeerd met de Removal Tool omdat ik die op een of andere reden niet kan downloaden. Als ik op downloaden druk dan kom ik op een foutpagina of zoiets. Verder heb ik dit probleem ook, wie weet hoe dit komt: Het gebeurt wanneer ik de trial ervan probeer te installeren. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Dat komt door die andere Norton Versie Er is blijkbaar al een versie geïnstalleerd en dan kan je ook geen Trial installeren. Net Adobe Producten. Trial kan eenmalig en al geinstaleerd en gevalideerd? Dan kan je geen Trial meer installeren Reageren
Hackman Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik probeer eerst die removal tool nog wel op die andere wanneer ik weet hoe ik hem wel kan downloaden zonder die foutpagina ervoor te krijgen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik heb nu bij alle tabbladen alles uitgevinkt en hoop dat het nu weg is, moet alleen wel mijn laptop eerst opnieuw opstarten? Ik hoop dat je wel weet wat je uitgevinkt hebt, want als je niet weet wat je aan het doen bent in msconfig, dan kan je maar beter niks doen. Er staan een aantal belangrijke programma's en services in die Windows nodig heeft om op te starten. Natuurlijk kan je het risico verkleinen door alle services en programma's van Microsoft te verbergen, wat je onderaan een tabblad kan aanvinken. Reageren
Hackman Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 *Tekst* Ik weet niet wat ik doe erin dus ik heb eerst maar alles weer teruggezet zoals het eerder al was. Waarom? Omdat het niet verwijderd is, het start zich enkel niet op waar ik dus totaal niets aan heb en omdat ik niet wil dat ik iets verkloot want dan kan het zijn dat iets uitvink wat bijvoorbeeld van belang is zoals Thundercover ook al zegt met zijn post. Ik heb de removal tool geprobeerd en ik heb nog geen melding gehad en denk dat ik blij ben. Alle bedankjes gaan naar Thundercover!! Maar ook de rest die heeft gepost hoor! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.