Jump to content

mobiel


claud

Recommended Posts

Hey krijg je als je het spel hebt voltooit soms een slide phone ofzo?

want ik tegen een mens aanloop met een mobiel en hij laat hem vallen kan ik hem alleen wegsmijten. in een trailer stond niko toen met een andere mobiel dan die whiz van hem

Link to comment
Delen op andere websites

Hey krijg je als je het spel hebt voltooit soms een slide phone ofzo?

want ik tegen een mens aanloop met een mobiel en hij laat hem vallen kan ik hem alleen wegsmijten. in een trailer stond niko toen met een andere mobiel dan die whiz van hem

Er zijn slechts twee telefoons die Niko in z'n bezit kan hebben: de telefoon die je van Roman krijgt in de missie It's Your Call, en de Wizz Wireless telefoon van Playboy X in de missie Photo Shoot. Daarnaast zal je nooit een andere telefoon kunnen krijgen, al is dit binnenkort of momenteel al mogelijk met een modificatie, maar daarover zouden ze je hier meer kunnen vertellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey krijg je als je het spel hebt voltooit soms een slide phone ofzo?

want ik tegen een mens aanloop met een mobiel en hij laat hem vallen kan ik hem alleen wegsmijten. in een trailer stond niko toen met een andere mobiel dan die whiz van hem

Er zijn slechts twee telefoons die Niko in z'n bezit kan hebben: de telefoon die je van Roman krijgt in de missie It's Your Call, en de Wizz Wireless telefoon van Playboy X in de missie Photo Shoot. Daarnaast zal je nooit een andere telefoon kunnen krijgen, al is dit binnenkort of momenteel al mogelijk met een modificatie, maar daarover zouden ze je hier meer kunnen vertellen.

de x-box kan helaas niet modden :N wat jammer het was wel leuk geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...