claud Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Hey krijg je als je het spel hebt voltooit soms een slide phone ofzo? want ik tegen een mens aanloop met een mobiel en hij laat hem vallen kan ik hem alleen wegsmijten. in een trailer stond niko toen met een andere mobiel dan die whiz van hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Hey krijg je als je het spel hebt voltooit soms een slide phone ofzo?want ik tegen een mens aanloop met een mobiel en hij laat hem vallen kan ik hem alleen wegsmijten. in een trailer stond niko toen met een andere mobiel dan die whiz van hem Er zijn slechts twee telefoons die Niko in z'n bezit kan hebben: de telefoon die je van Roman krijgt in de missie It's Your Call, en de Wizz Wireless telefoon van Playboy X in de missie Photo Shoot. Daarnaast zal je nooit een andere telefoon kunnen krijgen, al is dit binnenkort of momenteel al mogelijk met een modificatie, maar daarover zouden ze je hier meer kunnen vertellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Hey krijg je als je het spel hebt voltooit soms een slide phone ofzo?want ik tegen een mens aanloop met een mobiel en hij laat hem vallen kan ik hem alleen wegsmijten. in een trailer stond niko toen met een andere mobiel dan die whiz van hem Er zijn slechts twee telefoons die Niko in z'n bezit kan hebben: de telefoon die je van Roman krijgt in de missie It's Your Call, en de Wizz Wireless telefoon van Playboy X in de missie Photo Shoot. Daarnaast zal je nooit een andere telefoon kunnen krijgen, al is dit binnenkort of momenteel al mogelijk met een modificatie, maar daarover zouden ze je hier meer kunnen vertellen. de x-box kan helaas niet modden wat jammer het was wel leuk geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Misschien komt er wel een nieuwe in de DLC. Jij hebt toch een xbox. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
halllo40 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 ik heb even rond gekeken op internet maar helaas heb ik niets over een nieuw mobieltje kunnen vinden. waarschijnlijk hou je gewoon het zelfde mobieltje. dat is wat ik wel ergens had gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.