Stopbord Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 waar zie ik de prestaties van mijn computer? snel antwoord aub vista Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Hopelijk is mijn antwoord snel genoeg.. ^^ Als je even op google had gezocht, had je de vraag op je antwoord direct gevonden, maar ik heb het in jou plaats gedaan. Start -> Configuratiescherm -> Hulppprograma's voor en informatie over prestaties -> Klik op deze computer classificeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Hopelijk is mijn antwoord snel genoeg.. ^^Als je even op google had gezocht, had je de vraag op je antwoord direct gevonden, maar ik heb het in jou plaats gedaan. Start -> Configuratiescherm -> Hulppprograma's voor en informatie over prestaties -> Klik op deze computer classificeren dat classifiseren staat er niet :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 zoals hij al zei heeft hij gezocht op google, dat kun je zelf ook doen... http://www.gtopala.com/siw-download.html Met deze tool kun je alle info over je pc zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Er is hier een handige site voor namelijk een die je hier kan vinden, dit is een site waarmee je altijd je prestaties kan zien, máár je kan ook kijken of je PC die game wel aankan, er staan veel games waaronder GTA 4. Wat je ook kunt gebruiken is Flitskikker's infotool, dit is een tooltje gemaakt door Flitskikker zelf, dit tooltje kan je hier downloaden. Veel succes. Bewerkt: 7 februari 2009 door GekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Er is hier een handige site voor namelijk een die je hier kan vinden, dit is een site waarmee je altijd je prestaties kan zien, máár je kan ook kijken of je PC die game wel aankan, er staan veel games waaronder GTA 4. Wat je ook kunt gebruiken is Flitskikker's infotool, dit is een tooltje gemaakt door Flitskikker zelf, dit tooltje kan je hier downloaden.Veel succes. 'k Wou reageren maar jij mas me voor........ Ontopic: Je hebt gelijk, Flitsikker gedoe is een goede oplosing! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.