Jump to content

Zijn deze eisen genoeg?


Stopbord

Recommended Posts

Eisen van gta :

Daarnaast ok , of de mijne waar ik niet zeker van ben of ze goed zijn ...

* Operating System: Windows XP SP2 = VISTA

* Processor: Dual core processor (Intel Pentium D or better) = ATI RADEON 7000

* RAM: 2GB = 712MB!

* Hard Drive: 18GB free hard disk space = OK

* Video Card: 512MB Direct3D 10 compatible video card or Direct3D 9 card compatible with Shader = OK

* Drive: DVD-ROM dual-layer drive = OK

IGN heeft contact gehad Rockstar om te vragen waarom de eisen werden verwijderd, en IGN zal u ons op de hoogte houden met het nieuws, kunt u de eerste recente review bekijken van de PC-versie van de Leipzig Games Conventie.

Bewerkt: door kidage
Link to comment
Delen op andere websites

het spel wil graag een minumum grafishe kaart van 512 mb ( net zoals ik heb en hij draait lekker ) en als je de grafishe kwaliteit op het allerlaagste kan hij in principie al met 400 doen maar rockstar heeft een minimum grafishe kaart van 512 aangescherpt dus die zit bij jou goed. die prosesor is ook wel ok dat trek hij wel :tu:

alleen van het ram geheugen ben ik niet zeker

en ik zou niet alleen op mijn mening af gaan en wachten tot anderen ook hun mening hebben gegeven

dus volgens mij kan hij het wel aan

Minimum System Requirements

* OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

* Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz

* Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space

* Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Recommended System Requirements

* OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

* Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz

* Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)

* 18 GB Free Hard Drive Space

* Video Card: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

Bewerkt: door halllo40
Link to comment
Delen op andere websites

het spel wil graag een minumum grafishe kaart van 512 mb ( net zoals ik heb en hij draait lekker ) en als je de grafishe kwaliteit op het allerlaagste kan hij in principie al met 400 doen maar rockstar heeft een minimum grafishe kaart van 512 aangescherpt dus die zit bij jou goed. die prosesor is ook wel ok dat trek hij wel :tu:

alleen van het ram geheugen ben ik niet zeker

en ik zou niet alleen op mijn mening af gaan en wachten tot anderen ook hun mening hebben gegeven

dus volgens mij kan hij het wel aan

Minimum System Requirements

* OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

* Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz

* Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space

* Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Recommended System Requirements

* OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

* Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz

* Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)

* 18 GB Free Hard Drive Space

* Video Card: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

K , dit is namelijk van groot belang want ik ga straks game kopen en ik wil weten of hij het aankan dus..

Oja , moet ik dan ook nog die patch downloaden???????? :gaap:

Link to comment
Delen op andere websites

NIET KOPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Das zonde van je geld. Je PC kan hem namelijk NIET aan. Je ram geheugen zit ver onder het minimum, van je processor weten we niks want je geeft een grafische kaart op. Verder zet je overla OK neer, waaraan we net veel hebben.

Dus geef eens volle beschrijving van je PC, gebruik desnoods Fltskikkers infotool om de specs van je PC te bekijken, of kijk op Can You Run It. Met die 2 dingen kun je zo zie of je pc hetaan kan.

Flitskikker:

Start het proggie op en even wachten. Klik dan op genereer BBcode en plak het hier.

Can You Run It

Zoek in het lijstje op naar GTA IV. Even wachten, isschienwat accepteren en je ziet of je PC het aan kan.

Link to comment
Delen op andere websites

NIET KOPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Das zonde van je geld. Je PC kan hem namelijk NIET aan. Je ram geheugen zit ver onder het minimum, van je processor weten we niks want je geeft een grafische kaart op. Verder zet je overla OK neer, waaraan we net veel hebben.

Dus geef eens volle beschrijving van je PC, gebruik desnoods Fltskikkers infotool om de specs van je PC te bekijken, of kijk op Can You Run It. Met die 2 dingen kun je zo zie of je pc hetaan kan.

Flitskikker:

Start het proggie op en even wachten. Klik dan op genereer BBcode en plak het hier.

Can You Run It

Zoek in het lijstje op naar GTA IV. Even wachten, isschienwat accepteren en je ziet of je PC het aan kan.

Nvm mijn * mama zegt dak em ni mag kope omdak em al eb op ps3 =.= WHAT THE HECK???

Link to comment
Delen op andere websites

K , dit is namelijk van groot belang want ik ga straks game kopen en ik wil weten of hij het aankan dus..

Oja , moet ik dan ook nog die patch downloaden???????? :gaap:

Ja, tuurlijk moet je die downloaden. Deze lost een hoop dingen op waaronder performance. ;)

En je moet ook even de nieuwste videokaart drivers downloaden. Dan loopt hij ook lekkerder.

Maar wat is nou je processor? Want je hebt niet de processor maar de videokaart opgegeven...

BTW Je kunt zelf ook checken of je spellen aan kunt (in dit geval GTA IV) op CanYouRunIt.com

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...