Jump to content

GTA 4 draait sloom na laatste update (circa 14 dagen terug)


~> GizmO <~

Recommended Posts

Goedemorgen,

Via deze weg wil ik even peilen of er meer mensen zijn waarbij het spel opeens ook sloom/langzaam draait

sinds de nieuwe update van ongeveer 14 dagen terug erop gezet is.

Circa. 14 dagen terug kreeg ik via het spel de mededeling dat Windows live een update nodig had.Dit uitgevoerd en vervolgens krijg ik een melding dat er voor GTA 4 ook een nieuwere versie was. Deze heb ik toen ook uitgevoerd en er op gezet.

Vanaf het moment dat ik deze 2 updates/nieuwe versies erop heb gezet draait het spel opeens zo sloom als ..... je weet wel.

Mijn vraag is dus:

-Zijn er meer mensen met dit probleem ??

-Hebben er mensen oplossingen voor dit probleem ??

-Bestaat er een mogelijkheid om de laatste update te verwijderen en de een na laatste er weer op terug te zetten??

Alvast bedankt voor de reacties !!

Groet broer Gizmo

PS. Mijn systeemeisen zijn ruim-voldoende, sinds ik het spel heb vlak na uitkomen heb ik het spel 2 maanden lang zonder 1 sloom moment en zonder problemen kunnen spelen dus ik sluit tekortkomingen qua systeemeisen nagenoeg uit. (spel uit kunnen spelen zonder problemen met vorige versies).

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit ook, omdat een aantal instellingen ineens te hoog stonden. De instellingen die te hoog stonden waren er voorheen bij mij niet. Zoals Water Render of Quality. Deze moet je volgens mij wat lager zetten, als het goed is speelt ie dan weer sneller.

Bij mij speelt ie iig weer wat sneller.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...