Jon-asses Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Hij is écht vet geworden! Ik en Jay; zijn een goed collabteam Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik en Jay; zijn een goed collabteam Dat kan je wel zeggen ja. Weeral een spektakel om naar te kijken, het totaal plaatje is goed gelukt. Ik vraag me wel af wat er nou precies is veranderd t.o.v. het origineel. De licht/donker verhouding is in ieder geval goed, net zoals de diepte die erin zit. Border is ook goed. Het lijkt nu eigenlijk meer op een screenshot uit een film, dan van uit een game. prachtig gedaan. Reageren
Jay; Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik vraag me wel af wat er nou precies is veranderd t.o.v. het origineel. Klik hier voor het originele plaatje. Maar bedankt voor het compliment, ben erg blij met positieve reacties als deze. Reageren
The Hulk Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Erg mooi zeg alleen een beetje te donker. 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.