Jump to content

gta sa v2 downgraden

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraag. als je gta sa 2 downgrade naar 1 heb je dan ook een no cd crack nodig of kan je nog gewoon spelen met de gta v2 cd???

alvast bedankt

Geplaatst:
ik heb een vraag. als je gta sa 2 downgrade naar 1 heb je dan ook een no cd crack nodig of kan je nog gewoon spelen met de gta v2 cd???

alvast bedankt

Je hebt dan GEEN no CD-Crack nodig.

Je kan dus gewoon met je originele .exe spelen.

Geplaatst:
Je hebt dan GEEN no CD-Crack nodig. Je kan dus gewoon met je originele .exe spelen.
bedankt want dan ga ik hem downgraden en als misgaat kan ik altijd opnieuw installeren want ik heb origineel

ohwja nog een ding. welke bestanden van gta sa moet ik backuppen zodat als het mis gaat ik het weer trug kan zetten??

Geplaatst:

Enkel 'gta_sa.exe', inderdaad. Echter, het patchen gaat bijna nooit fout en een back-up is dan ook niet echt nodig (ook een redelijk groot bestand). Als je echt bestanden (auto's en dergelijke) gaat aanpassen, raad ik je wel aan om back-ups te gaan maken.

Geplaatst:

Normaal gaat dat bijna nooit fout behalve bij mij dan is dat altijd mijn spel denkt dan dat mijn .exe file niet meer de orginele is terwijl hij dat wel is.

Geplaatst:
waaraan kun je ook alweer zien of je v1 of v2 hebt?

Ga naar Deze Computer. => C. => Progran Files. => Rockstar Games. => Gta San Andreas. => Data. => Script.

Daar zie je het bestandje script.img staan.

Grootte van script.img Ik heb versie
568 kB 1
562 kB 2

Succes ermee. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Hiho...? Volgens mij gaat het hier over de versie van het modden, MegaPi.

Ga hiervoor dus naar het beginscherm van GTA San Andreas en kijk dan in de rechter onderhoek. Hier kunnen drie dingen staan:

Versie Modden (normaal) Modden (cleo)
Niets Ja Ja
V1.01 Nee Ja
V2.00 Nee Nee

@ hieronder: Sowieso geen modificaties..

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst: (bewerkt)
Hiho...? Volgens mij gaat het hier over de versie van het modden, MegaPi.

Ga hiervoor dus naar het beginscherm van GTA San Andreas en kijk dan in de rechter onderhoek. Hier kunnen drie dingen staan:

Versie Modden (normaal) Modden (cleo)
Niets Ja Ja
V1.01 Nee Ja
V2.00 Nee Nee

Dit klopt niet volledig, met V1.01 kan je net zoals in V1.00 modden, alleen kan je dan niet de Hot Coffee Mod erin gooien.

Edit: @Hierboven: Hmm, ik had mijn V1.01 volgegooid met mods..

Bewerkt: door Donald F. Duck
  • 2 weken later...
Geplaatst:
ik moet ook v2 naar v1 hebben maar bij mij werkt die patch niet :N help ik wil spelen :S
Je kan van V2 NIET naar V1 zonder illegale praktijken. Je hebt met V2 geen patch nodig om te kunnen spelen. Verwijder de patch of installeer V2 nogmaals en ga lekker spelen. ^_^
Geplaatst:

Kan iemand mij Helpen met het downloaden van de Downgrader :$ ?

Sorry voor de domme vraag hoor maar ik snap echt niet waar ik akkoord moet gaan met de algemene voorwaarden ?

Geplaatst:

Onderaan staat heel duidelijk vetgedrukt Download dit bestand (daar moet je dus met je muis op klikken). Daarna zie je de nog een bericht met de disclaimer, hieronder staat wederom vetgedrukt Download dit bestand (daar moet je dus wederom met je muis op klikken). Kind kan de was doen. :7

• 3 weken later...
Geplaatst:

bij mij als ik de patch open en dan naar C/progm./rockstar/GTASA dan zegt tie C/programe Files/rockstar games/GTA San Anderea/gta_sa.exe : unknow version WAT moetik dan doen want ik wil echt die nieuwe graphics hebben, ik ben al bekent met auto's modden dat hebik al veel gedaan, ik heb ook al CLEO 3 ik weet niet wat dat er mee te maken heeft maar misschien toch wat. Maar als ik die 2 files erin zet dan kan ik GTA SA niet meer openen dan komt hij gwn niet toen zei iemand ja dan moet je downgrade maar ik heb CLEO 3 ook al en die moest ook op V1 volgensmij

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...