black23 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 ik weet niet of die hier goed staat. bij het installeren van sa mp zegt die iets van dat die zo'n dll ding niet kan vinden dus ik deed keer op negeren en vroeg nog een paar keer zoiets deed weer negeren. nu start ik sa mp op en dan een server maar dan krijg ik eerst paar keer wit beeld enzo dan staat er start game, options en quit maar dan klik ik start game load game en dan eentje maar als die laad krijg ik zwart beeld en valt die uit. wat kan ik doen om het werkend te krijgen? alvast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik denk dat je een verkeerde versie (voor het modden) hebt. Hiervoor moet je de patch gebruiken. Die verandert vervolgens 'gta_sa.exe' zodat je kunt modden. Als je hem gedownload hebt zal hij nog ingepakt zijn, pak hem daarom uit met het archiveringsprogramma WinRAR. Klik rechts op het gedownloade bestand, kies 'Uitpakken in ...' en open de zojuist verschenen map. Start het programma 'gtasapatch.exe' op en druk een aantal keren op 'Next'. Tenzij de locatie die er al staat, overeenkomt met je GTA San Andreas-map, kies je '...'. Zoek de locatie op en druk weer een paar keer op 'Next'. Rest je alleen nog even wachten en op 'Finish' te klikken. Succes! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik denk dat je een verkeerde versie (voor het modden) hebt. Hiervoor moet je de patch gebruiken. Die verandert vervolgens 'gta_sa.exe' zodat je kunt modden. Als je hem gedownload hebt zal hij nog ingepakt zijn, pak hem daarom uit met het archiveringsprogramma WinRAR. Klik rechts op het gedownloade bestand, kies 'Uitpakken in ...' en open de zojuist verschenen map. Start het programma 'gtasapatch.exe' op en druk een aantal keren op 'Next'. Tenzij de locatie die er al staat, overeenkomt met je GTA San Andreas-map, kies je '...'. Zoek de locatie op en druk weer een paar keer op 'Next'. Rest je alleen nog even wachten en op 'Finish' te klikken. Succes! Nee, die patch veranderd niks aan je gta_sa.exe. Hij vervangt alleen maar de 2 bestandjes main.scm en script.img in de map script met die van versie 1. Deze patch doet verder helemaal niks aan je gta_sa.exe! Maar ook ik ben wel van mening dat deze patch je probleem kan oplossen. Mocht dat ook niet helpen, dan kan je altijd nog even handmatig die dll files op googlen en downloaden. Die kan je dan gewoon gratis downloaden en in die installatie map van samp of van Sa plaatsen. Kleine kans dat dit gaat helpen. Maar bij mij heeft dit wel vaak van deze soort problemen opgelost. Nouja in iedergeval succes Reageren
black23 Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 ik weet dat ik eerst moest patchen daarmee omdat ik v2 heb maar dat heb ik gedaan en daarna heb ik sa mp geinstalleerd dus weet niet hoe het kan. misschien is patchen fout gegaan. ik ga het nog een proberen patchen zegt die dat is gelukt. maar als ik dan gta sa mp installeer zegt die: errror opening fil for writing: C:/windows/system32/d3dx9_25.dll en nog zoiets iets later maar dan bij windows in mapje font en niet system32. moet ik dan die twee dll bestandjes downloaden en in system en font neer zetten of niet. en aan het eind van installeren zegt die nog iets van dat er iets fout is gegaan ofzo Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 ik weet dat ik eerst moest patchen daarmee omdat ik v2 heb maar dat heb ik gedaan en daarna heb ik sa mp geinstalleerd dus weet niet hoe het kan. misschien is patchen fout gegaan. ik ga het nog een proberenpatchen zegt die dat is gelukt. maar als ik dan gta sa mp installeer zegt die: errror opening fil for writing: C:/windows/system32/d3dx9_25.dll en nog zoiets iets later maar dan bij windows in mapje font en niet system32. moet ik dan die twee dll bestandjes downloaden en in system en font neer zetten of niet. en aan het eind van installeren zegt die nog iets van dat er iets fout is gegaan ofzo Zoals ik al zei je kan proberen om die dll bestandjes te downloaden. Geen garantie dat het werkt maar het proberen waard. Maar ook lijkt het wel of die pc van je heel GTA Sa niet eens aankan. Weet je wel zeker dat je pc Sa aankan? Want vaak komen dit soort problemen als een pc het spel niet aankan. Reageren
black23 Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 hij doet op deze pc veel beter dan op onze vorige dus denk niet dat daar aan ligt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.