Bierbuikje Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Goedemiddag. Ik heb een probleempje met shapes, ik weet niet hoe je die plaatst. Zou iemand dat kunnen uitleggen vanaf stap 0 tot stap 20? Ik loop hier vast: Ik kies een shape. >> Ik plaats de shape. >> Dan wil ik het opvullen, net als je met de line tool doet. >> En dan werkt het niet??? Ik kan nergens iets vinden van "Fill Path" ofzo. Wie weet wat ik moet doen? Alvast bedankt, Bierbuikje Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Een shape vult zich automatisch met de foreground color als hij op 'Shape Layers' (zie afbeelding) staat. Vermoedelijk heb jij hem momenteel op 'Paths' staan, waardoor je alleen een vorm krijgt. Was dit het probleem? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Een shape vult zich automatisch met de foreground color als hij op 'Shape Layers' (zie afbeelding) staat. Vermoedelijk heb jij hem momenteel op 'Paths' staan, waardoor je alleen een vorm krijgt. Was dit het probleem? Het werkt nu. Bedankt. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Wat zijn shapes eigenlijk? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Er bestaat zoeits al google. Reageren
JeWeetZelluf Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Kun je shapes downloaden want ik heb maar 10 shapes ofso er daar heb ik weinig aan. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Kun je shapes downloaden want ik heb maar 10 shapes ofso er daar heb ik weinig aan. Jazeker! Ik raad je aan hier (zoekopdracht shapes) eens een kijkje te nemen. Min of meer het walhalla voor de Photoshopper. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Er bestaat zoeits al google. Heb ik nog steeds weinig aan want zijn meeste alleen maar Downloads. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Er bestaat zoeits al google. Heb ik nog steeds weinig aan want zijn meeste alleen maar Downloads. Ik hoop dat dit je verder helpt. Reageren
Ferre Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Shapes zijn vormpjes. Brushes maar dan net iets anders. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Er bestaat zoeits al google. Heb ik nog steeds weinig aan want zijn meeste alleen maar Downloads. Ik hoop dat dit je verder helpt. Je kunt het ook gewoon zeggen. Google werkt echt nooit bij mij. Tenminste 9/10 keren Shapes zijn vormpjes. Brushes maar dan net iets anders. Hier kan ik genoeg mee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.