yoenboss Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Yo jongens ik heb met jullie tutorials een gebouwtje erin kunnen zetten ERH bedankt hij ziet er top uit ALLEEn heb ik nog een vraag! Want ik heb een aantal mods gezien waarbij de HUD verandertwoord daarmee bedoel ik: je geld en je map en je tijd enzovoort. Nu is mijn vraag dus hoe kan ik dat zelf veranderen ik ben miss scheef ofso maar ik heb daar geen tutorial van gezien iemand die het weet of iemand die een tutorial gevonden heeft PLZ reply hier aub!! thx BTW ik heb het over sa;) Bewerkt: 7 februari 2009 door yoenboss Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Yo jongens, ik heb met jullie tutorials een gebouwtje erin kunnen zetten. Bedankt hij ziet er top uit, alleen heb ik nog een vraag over San andreas. want ik heb een aantal mods gezien waarbij de HUD verandert. Daarmee bedoel ik: Je geld en je map en je tijd enzovoort. Nu is mijn vraag dus hoe kan ik dat zelf veranderen ik ben misschien scheef ofzo maar ik heb daar geen tutorial van gezien. Iemand die het weet of iemand die een tutorial gevonden heeft help me alsjeblieft. Wat verduidelijkt . Reageren
yoenboss Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 dankje XD maar ik wil graan een tut xD Reageren
Beagle Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Forumrunner, zijn post kon je best begrijpen. Er is geen precieze tutorial over, maar het komt er op neer dat je textures moet veranderen. Waar die staan moet je zelf uitzoeken, misschien als je zegt wat je precies wil veranderen kunnen we het bestand aan wijzen. >Hier< staat een tut over het veranderen van textures Reageren
yoenboss Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Forumrunner, zijn post kon je best begrijpen.Er is geen precieze tutorial over, maar het komt er op neer dat je textures moet veranderen. Waar die staan moet je zelf uitzoeken, misschien als je zegt wat je precies wil veranderen kunnen we het bestand aan wijzen. >Hier< staat een tut over het veranderen van textures http://www.imagebam.com/image/48f31c25983568 in dit plaatje staat nou wat ik eigenlijk ZELF wil modden dus gewoon een tut van hoe ik dit kan modden en wat nou precies de txd is graag een goeie uitleg ik ben nog een beetje newb in modden met dit soort dingen te vinden dan bedoel ik Bewerkt: 7 februari 2009 door yoenboss Reageren
yoenboss Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Geeft iemand nou een reply want ik heb het nu aangegeven Help nou aub XD Reageren
graafschap.b Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Geeft iemand nou een reply want ik heb het nu aangegeven Help nou aub XD niet zo opdringen want dan wil niemand helpen Reageren
yoenboss Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Geeft iemand nou een reply want ik heb het nu aangegeven Help nou aub XD niet zo opdringen want dan wil niemand helpen ja dat snap ik maar ik heb euhm eregister ofso gepost\XD Reageren
graafschap.b Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Geeft iemand nou een reply want ik heb het nu aangegeven Help nou aub XD niet zo opdringen want dan wil niemand helpen ja dat snap ik maar ik heb euhm eregister ofso gepost\XD ik denk dat dit vrij onbekent is bij ieder een Reageren
K.O. Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Mensen, lul niet zoveel en heb wat meer geduld. Als er na een week of iets nog niemand gereageerd heeft, snap ik best dat je het topic een keertje wilt bumpen, maar dit is dus echt veel te vroeg. Een off-topic gesprekje is dan ook nergens voor nodig. Goed, je weet hoe je textures kunt modden hè met TXD Workshop? Daar ga ik in elk geval vanuit. Als je nu TXD Workshop opent moet je even naar 'Open TXD' gaan. Vervolgens moet je naar het bestandje 'hud.txd' gaan. Dit bestandje staat niet in een .img archief zoals de meeste textures, maar het is een los bestandje. Ik heb op deze PC geen SA staan, maar zo uit mijn hoofd staat het bestandje in de 'models' map. Anders moet je zelf maar even zoeken. Als je dit bestand geopend hebt in TXD Workshop zie je verschillende dingen staan. Probeer maar eens het een en ander te veranderen, en kijk of het resultaat heeft ingame. Sommige dingen zullen wel veranderd worden, andere niet. Kijk maar eens in dit topic. Blijkbaar zijn diverse elementen hard-coded en dus lastig te wijzigen. Er zijn echter genoeg mensen die wel succesvol SA's HUD hebben gemod, dus je kunt ook genoeg topics daarover vinden op gtaforum.nl en gtaforums.com. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.