.Senne Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Ik moet voor school een poster maken, voor een zelf uitgevonden product. Ik en m'n groepje hebben voor een parodie op de iPhone gekozen. Dit is de poster: En dit het logo: Ik heb ze beide beginnend van een wit blad gemaakt. Alleen de render van de iPhone is van het internet. 't Zijn eigenlijk gewoon wat brushes en effecten op de poster, maar de bom was minder simpel. Ik had graag wat comments gehad met tips wat ik beter kan doen of er nog bij kan zetten. Bvd, Senne PS en EDIT: let trouwens niet op de tekst, het gaat hier om de graphics Bewerkt: 7 februari 2009 door senneken Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ziet er wel leuk uit. Alleen is die wel erg groot. Mijn pc liep bijna vast door het laden Maar verder ziet hij er leuk uit. Vind ook de kleuren goed bij elkaar passen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ziet er goed uit, maar erg slechte kwaliteit render Reageren
Hackman Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Kwaliteit verneukt het op sommige plekken een beetje maar verder wel iets om trots op te zijn. Ik weet niet in wat voor klas jij zit maar ik ben de enige die weet wat Render betekent en als ik een poster als die zou maken zouden ze spontaan een natte droom krijgen. Verder heb ik ook wel een vrachtwagen getuned met Photoshop en daar waren ze ook helemaal gek van. Verder zou ik er nog wat meer mooie effecten bij doen en wat lichtere effecten misschien. Reageren
AwiVC Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Hij is wel nice, nu geen tijd om uitgebreid te raten, wel tijd voor een paar tips: -Probeer de tekst in Photoshop eens op "Smooth" te zetten, je letters zijn nu vrij kartelig wat niet mooi is op zo'n grote poster. -Verander iPod (in de iPhone) naar yPod of naar Pap Ypod w/e, als je iPod laat staan is het nogal in contrast met je parodie. -Probeer de iPhone wat beter uit te knippen, de randjes zijn nu nog wit en rafelig. -Zelfde als voor het iPod icoontje, misschien een parodie op Safari maken? Safary? Papary? Meeste mensen weten nl. wel dat Safari de standaard browser van Apple is, en je probeert dat Apple image nu juist weg te krijgen. -Bij de punt na overal is het een leuk idee er zo'n explosietje van te maken, zet de punt dan wel in het midden van dat explosietje, hij zit nu linksonder. (Of zet eerder de explosie meer in het midden van de punt, want als je de punt verplaatst gaat het er raar uitzien xd) -Probeer de tekst met functies iets flitsender te maken, niet dat daar gelijk je focus naar gaat, maar misschien iets meer gewoon punten opnoemen in plaats van een heel verhaal. -Mierenneukpuntje, rechts van je bom en dus links van je 'y' zit een randje witte stipjes, kwestie van gummen -Le Pap en yPhone kunnen ook wel een border gebruiken, en ik weet niet maar volgens mij is de naam dus Le PapyPhone? Dan zou ik Le Pap en yPhone in dezelfde kleur schrijven, nu lijken het 2 woorden die los van elkaar staan. Maar Smooth alsjeblieft die tekst, hij ziet er nu vrij slordig uit, en die randen van de iPhone hebben ook prioriteit Reageren
.Senne Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 -Probeer de tekst in Photoshop eens op "Smooth" te zetten, je letters zijn nu vrij kartelig wat niet mooi is op zo'n grote poster. Gedaan. Sorry, niet eens aan gedacht Ziet er nu veel beter uit. -Verander iPod (in de iPhone) naar yPod of naar Pap Ypod w/e, als je iPod laat staan is het nogal in contrast met je parodie. Doe ik als ik tijd heb, daar let men waarschijnlijk niet eens op. -Probeer de iPhone wat beter uit te knippen, de randjes zijn nu nog wit en rafelig. Weet ik, heb 'm zelf moeten renderen omdat de renders op planetrenders te klein zijn.. Ik doe m'n best om het nog goed te krijgen. -Zelfde als voor het iPod icoontje, misschien een parodie op Safari maken? Safary? Papary? Meeste mensen weten nl. wel dat Safari de standaard browser van Apple is, en je probeert dat Apple image nu juist weg te krijgen. Zelfde als voor de iPod -Bij de punt na overal is het een leuk idee er zo'n explosietje van te maken, zet de punt dan wel in het midden van dat explosietje, hij zit nu linksonder. (Of zet eerder de explosie meer in het midden van de punt, want als je de punt verplaatst gaat het er raar uitzien xd) Gefixt. -Probeer de tekst met functies iets flitsender te maken, niet dat daar gelijk je focus naar gaat, maar misschien iets meer gewoon punten opnoemen in plaats van een heel verhaal. Het is voor extra uur Nederlands, dus er moet veel tekst op. xD maar er moet inderdaad nog wel wat aan veranderd worden. -Mierenneukpuntje, rechts van je bom en dus links van je 'y' zit een randje witte stipjes, kwestie van gummen Mierenneuken of niet, het is beter weg dan dat het er staat. Gefixt. -Le Pap en yPhone kunnen ook wel een border gebruiken, en ik weet niet maar volgens mij is de naam dus Le PapyPhone? Dan zou ik Le Pap en yPhone in dezelfde kleur schrijven, nu lijken het 2 woorden die los van elkaar staan. het zijn ook twee woorden, LePap is Apple en yPhone is iPhone. gewoon dus het merk in een kleur, en het type in een andere kleur. De border moet ik nog eens naar kijken Maar Smooth alsjeblieft die tekst, hij ziet er nu vrij slordig uit, en die randen van de iPhone hebben ook prioriteit Is dus gefixt Bedankt voor de tips AwiVC, ben er veel mee. Allemaal bedankt voor de comments al, er komt zo een v2. But y'all can keep on posting :$ Hoe meer comments hoe liever, en hoe beter het er maar op kan worden. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Woow, Megaleden-File hier. ontopic : Hij is vrij slordig. Volgens mij heb je je er wat makkelijk vanaf gemaakt, Want je hebt alleen wat effecten op de achtergrond gemaakt. Daar de render opgeplakt, En die bom gemaakt (hier zeg je wel zelf dat het veel werk was). Het zou wel mooi zijn als je ook wat effecten op de render plaatst. Reageren
.Senne Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Als dat zo lijkt in jouw ogen, mij goed. Maar het is alleszins niet zo, Forumrunner. En de render moet nog duidelijk blijven, ik wil niet iets maken als de dingen van Jon-Asses of Jay;. (met alle respect, ik vind die werkjes ongelooflijk mooi. Maar op een render voor reclame past dat niet ) De render moet duidelijk blijven. Ik had er een omni opgezet, maar vond dat al té, dus heb ik er gewoon een ietsjes blauwe schijn overgegooid. V2 komt zo. EDIT: Is deze beter? :$ De witte pixels rond de iphone zijn al weg, de teskt staat op smooth, (is veeel beter ) en nog wat tiny mistakes fixed. Bewerkt: 7 februari 2009 door senneken Reageren
Ferre Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Wat onze vriendjes niet weten is dat dit de serious business kant van grafisch ontwerpen is ('signatures' zijn er niks bij). Het gaat hier dus om het kleurgebruik, de indeling en andere belangrijke punten. Ik vind hem mooi, alleen vind ik de koele kleur blauw wat minder passend. Rood of geel valt al veel meer op en dat maakt de slogan ook wat pakkender. 90% - Dit is het echte werk. Laat de rest maar lekker plaatjes volpompen met 'effecten', of wat het dan ook mag zijn. Reageren
1974 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Dit ziet er mooi uit, Die Y phone komt echt naar voren, en het kleur gebruik is ook mooi 10/10 . Reageren
.Senne Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Dankjewel ferre en 1973 Ik kan nog altijd vrij simpel (desnoods met ctrl + u) een geel en rood exemplaar maken, en dan eens vergelijken. Zal ik straxjes eens doen Reageren
1974 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Dankjewel ferre en 1973 Ik kan nog altijd vrij simpel (desnoods met ctrl + u) een geel en rood exemplaar maken, en dan eens vergelijken. Zal ik straxjes eens doen Graag gedaan.Je hebt in ieder geval een van de mooiste kleurencombinaties ter wereld gebruikt. Reageren
.Senne Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 De slogan 'stijl. Altijd en overal.' was maar een tijdelijke slogan, meer om het design en de lay-out te tonen. Een vriend waarmee ik dit groepswerk doe, kwam op de proppen met de slogan 'de wereld in je broekzak.' Natuurlijk moest ik dan de poster aanpassen, en ik heb er dus een wereldbol bijgeplaatst, op de achtergrond. Dit is dus de nieuwe versie: Kan ik aub wat tips krijgen over de plaatsing van de wereldbol, en misschien nog wat bijkomende tips? bvd, Senne Reageren
.Senne Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Iemand nog, plz? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Misschien de iPhone aanpassen? Zodat het minder 'Apple' lijkt. Bijvoorbeeld een nieuw menu'tje enzo. Die bom instellen als knopje ipv dat vierkantje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.