yoenboss Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 NATUURLIJK het is me overkomen hoor dat stomme zusje van me heeft een spel kunnen verwijderen WELK SPEL GTA SA OMG ennu? ik heb em opnieuw geisntalleerd gedowngrade enzovoort maar ME USERFILES WERKEN NIET ik heb em in mijn documenten staan enzo en als ik een savegame will openen zijn alle savegames weg ok dacht ik ik installeer hem opnieuw alleen delete ik nu ook de user files leek me wel hangig volgende probleem userfiles trug werken de savegames niet ik download userfiles ik denk doet ie het nu doet ie het? met volle spanning en nee hoor geen save files user tracks werken nie tsorry maar *censuur* wat moet ik doen maar dit forumpje kan me wel helpen toch ? .. TOCH?xD Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ze hadden bij de handleiding van GTA de regel "Keep breathing" moeten toevoegen Rustig aan; alle problemen zijn te verhelpen, mits je het niet erger maakt. Ga nooit zomaar in het wilde weg wat doen, want je hebt net zélf je probleem vergroot. Als eerste is het nimmer nooit handig om je 'GTA San Andreas User Files'-map te verwijderen, want deze bevat ook je savegames. Je hebt net je niet werkende savegames weggegooid! Probleem met je savegames is dat je een verkeerde versie had, na het opnieuw installeren. Was gewoon te verhelpen, maar als je de 'GTA San Andreas User Files'-map verwijderd hebt, nog makkelijker. Je savegames zijn dan namelijk weg en je kunt gewoon een nieuw spel starten, je hoeft niet meer van versie te verwisselen. Downgraden heeft verder geen enkele invloed op de versie van je savegames, die patch die je dan gebruikt, verandert namelijk alleen de versie voor het modden. Welnu, het enige wat je nu kan doen is opnieuw installeren en opnieuw beginnen. Downgraden met de patch kan je doen, je kunt dan ook weer modden. Aan dat verhaal met de savegames kan ik weinig veranderen, die zijn nu namelijk weg. Muziek kan je wel weer gewoon erin zetten. 'GTA San Andreas User Files' downloaden is ook geen optie, want dat verschilt bij iedereen (versie van savegames, 'gta_sa.set' en dus je instellingen, et cetera..). Reageren
JelleVD Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik heb dit zelf ook gehad. Begin een new game en save het spel. Als je dan GTA SA opnieuw opstart staan al je savegames er weer. JelleVD Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Knap hoor, eerst je savegames verwijderen, dan een savegame aanmaken (wat de enige hoop op terugkrijgen al verwoest) en voilà, savegames zijn er weer. Je kunt ze nog terugkrijgen, maar dat is zeer omslachtig en bijna onmogelijk en zelfs als dat nog mogelijk is, enkel nog mogelijk als je de ruimte niet weer gebruikt. Duidelijk he? Reageren
JelleVD Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Voor zover ik zijn hoofdpost begrijp heeft zijn zusje SA verwijdert maar heeft hij zijn User Files map nog wel. Maar als hij GTA dan opstart ziet hij zijn Saves niet. Correct me if I'm wrong . Bij mij heeft het wel gewerkt om eerst een new game te beginnen en daarna een save te maken. Toen ik SA daarna opnieuw opstartte zag ik al mn oude savegames weer. JelleVD EDIT: Hij moet natuurlijk wel een backup van zijn oude User files map teruggezet hebben . Bewerkt: 7 februari 2009 door JelleVD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.