Jump to content

Spel laden na PC crach


Mica86

Recommended Posts

Heb ik dus Vista, crashed die. Dus vista er opnieuw op. Dat weet je nu eenmaal bij windows dat dat af en toe moet. Nu heb ik een backup van mijn hele schijf voor de crash. Dus ook GTA IV mapje. Wil ik vanaf daar opstarten. Dat gaat helaas niet.

Dus opnieuw GTA erop gezet. Aangemeld bij Live. Profiel laden, maar als ik dan 'start' klik dan begint het spel weer helemaal bij het begin. Ellendig. Ik vond dat online opslaan nog wel zo handig. Doe ik nu iets verkeerd of? Bij load game staat dan ook niets. In het boekje kan ik er ook niets over terug vinden.

Ik heb ook al geprobeerd met die wrapper iets te doen maar dan vind ie alleen de versie van de huidige GTA die is geinstalleerd. Is er een manier om toch mijn opgeslagen spelletje weer terug te krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je savegame staat als het goed is in Gebruikers > Username > Documenten > AppData ( Zichtbaar maken met mapopties ) > local > Rockstar Games > GTA IV > Savegames. Andere bestanden zoals gebouwen, auto's enzo staat in de map Rockstar Games dat bij Program Files is, uiteraard moet je wel GTA IV aanklikken als je meerdere GTA's daar hebt staan. Zoiezo raak je de savegame bestanden als het goed is niet kwijt als je ze backup't.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...