Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey beste mensen!

Ik wil graag een logo voor mijn vaders bedrijfje.

Het is een reisbureau en nu heeft het ook tourtjes

Type:logo of banner want dit ook op visitekaartjes gedrukt

Stijl:

Grootte:577px × 300px en een grote versie

Afbeelding:

Tekst:RozaTours

Rand:geen

Kleuren:Paars roze blauw

Render (optioneel):een vliegtuigje

Extra (optioneel): liefst een vliegtuigje erbij of iets wat met tours te maken heeft

achtergrond hemel of de wolken

Heel erg bedankt voor diegene die dit voor mij doet _O_

Bewerkt: door Dieko

Hij is bijna af, Maar hoe groot moet de grotere versie worden?

EDIT : Ik heb de kleine versie af, Alleen heb ik geen goede render kunnen vinden, En om nog een heel nieuw vliegtuigje te renderen. Maarja, Als hij niet mooi is moet je het zeggen, Want dan kan ik een nieuwe maken.

Ik heb trouwens ook wolken gemaakt. Met Filter - Render - Clouds. En de kleuren die in het logo zitten voor de tekst gebruikt. En als het niet de bedoeling was om het logo erin te stoppen moet je het zeggen, Alles kan nog worden veranderd. Ik heb trouwens wel het logo gerender, Dit ging makkelijk met Magic Wand tool.

Zelf vind ik hem nog een beetje leeg, En als je hem te leeg vindt, Moet je het zeggen.

35228993cm8.png

Bewerkt: door Forumrunner
Hij is bijna af, Maar hoe groot moet de grotere versie worden?

EDIT : Ik heb de kleine versie af, Alleen heb ik geen goede render kunnen vinden, En om nog een heel nieuw vliegtuigje te renderen. Maarja, Als hij niet mooi is moet je het zeggen, Want dan kan ik een nieuwe maken.

Ik heb trouwens ook wolken gemaakt. Met Filter - Render - Clouds. En de kleuren die in het logo zitten voor de tekst gebruikt. En als het niet de bedoeling was om het logo erin te stoppen moet je het zeggen, Alles kan nog worden veranderd. Ik heb trouwens wel het logo gerender, Dit ging makkelijk met Magic Wand tool.

Zelf vind ik hem nog een beetje leeg, En als je hem te leeg vindt, Moet je het zeggen.

35228993cm8.png

Het moet een soort logo zijn.

Bijvoorbeeld dat je de Travel weg laat en dan Tour daar inplaats zet.

Het mag wel wat kleiner.

Veel succes en bedankt!

Ik zal deze die je nu hebt gemaakt ook gebruiken.

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst:
Lukt me niet, Sorry. Je kan beter een meer ervaren photoshopper een PM sturen.

Geeft niet ;)

Maar heel erg bedankt dat je het wou proberen!

Ik zal ook iets proberen ook al ben ik een amateur op het gebied van Photoshop.

Ik kan wel zeggen dat je logo van ietwat slechte kwaliteit is (de afbeelding in de hoofdpost). Kan je er geen als .PNG posten in plaats van .JPG?

Dan wil ik ook wel wat proberen. :Y

EDIT: bedoel je iets als dit:

rozatoursys1.png

Dit is even snel gemaakt, let dus niet op de kwaliteit. Ik wil gewoon weten of het iets in deze stijl is dat je zoekt. :Y

En als je me een betere afbeelding kan geven, kan ik een goed exemplaar maken, met wat meer effectjes desnoods.

:cya:

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:
Ik kan wel zeggen dat je logo van ietwat slechte kwaliteit is (de afbeelding in de hoofdpost). Kan je er geen als .PNG posten in plaats van .JPG?

Dan wil ik ook wel wat proberen. :Y

EDIT: bedoel je iets als dit:

rozatoursys1.png

Dit is even snel gemaakt, let dus niet op de kwaliteit. Ik wil gewoon weten of het iets in deze stijl is dat je zoekt. :Y

En als je me een betere afbeelding kan geven, kan ik een goed exemplaar maken, met wat meer effectjes desnoods.

:cya:

Ik heb een in PDF.

En ik stuur er nog een in JPG.

Maar heel erg mooi gemaakt!

Ik ga kijken of die geschikt is _O_

Geplaatst:
Laat maar weten als je betere kwaliteit hebt, of nog iets veranderd wilt ofzo. :Y

Ik upload morgen een pfd bestandje naar je _O_

Geplaatst:

Ok :) En misschien kan je ook op een of andere manier aan de naam van het lettertype komen? dan kan ik 'tours' nog wat bijpassender maken.

Geplaatst:
Ok :) En misschien kan je ook op een of andere manier aan de naam van het lettertype komen? dan kan ik 'tours' nog wat bijpassender maken.

Verdana!

Alstublieft :Y

Ok, dan wacht ik nog op het logo, en kan ik aan de slag. :Y

Zijn er misschien bepaalde afmetingen die belangrijk zijn, of zijn die goed zoals ze nu zijn?

EDIT: ow, hoofdpost gezien. :Y

Bewerkt: door senneken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...