Dieko Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Ok, dan wacht ik nog op het logo, en kan ik aan de slag. Zijn er misschien bepaalde afmetingen die belangrijk zijn, of zijn die goed zoals ze nu zijn? EDIT: ow, hoofdpost gezien. Ik kan nu niet op de laptop om de pfd te sturen, want daar staat de afmeting. Maar hoe die nu is is ook goed en een formaat die net zo groot is als de pdf. Reageren
.Senne Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Ok, ik zal kijken wat ik ervan kan maken wanneer ik de PDF heb. Al heb ik wel twee vrij grote taken voor school, maar wrs heb je 'm voor het einde van 't weekend wel. Reageren
Ferre Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 (bewerkt) Ik heb de teksten Roza Travel en Roza Tours nagemaakt en in een mooi PSDtje gezet. Dus dan heb je een mooi high-res logo. ask me Bewerkt: 13 februari 2009 door Ferre Reageren
.Senne Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 (bewerkt) Ik heb het eens bekeken, en de tekst is erg goed. Maar de kwaliteit van het vliegtuigje is niet goed, de randen zijn te pixelig. Als ik dan een blending option fzo toepas, is het erg gekarteld. Plus, als Dieko een groot exemplaar wil, kan ik dat ook niet kwalitatief hoogstaand maken met een pixelated logo.. Maar de tekst kan ik wel zeker gebruiken. Bedankt ferre EDIT: dus de tekst heb ik al dankzij ferre, nu nog het logo'tje Bewerkt: 13 februari 2009 door senneken Reageren
Dieko Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Bedankt voor al jullie inzet! Klik hier voor de PDF Zonder de tekst wat er omheen staat. Alleen het vliegtuigje en de Roza. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.