gtafreak_124 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 misschien domme of onnuttige vraag maar komt de uitbreiding ooit ook op de ps store,of is dat nog niet bekend ? grtz Reageren
HA5H Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 misschien domme of onnuttige vraag maar komt de uitbreiding ooit ook op de ps store,of is dat nog niet bekend ? grtz Dat is wat velen zich afvragen, en hopelijk zal dat ook gebeuren, maar voorlopig weten we nog niets hierover Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik kan zeggen dat ik het 99% zeker weet. Nee. Microsoft heeft hier bakken met geld voor betaald, Dus kan Sony dit niet even overnemen . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Dat is tot nu toe helaas nog niet bekend, aangezien R* deze tot nu toe alleen heeft gezegt dat het voor de Xbox-360 uitkomt. Misschien is er een mogelijkheid dat de tweede downloadbare content van R* op de PS3 uitkomt. Reageren
Dvt Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Dat is tot nu toe helaas nog niet bekend, aangezien R* deze tot nu toe alleen heeft gezegt dat het voor de Xbox-360 uitkomt. Misschien is er een mogelijkheid dat de tweede downloadbare content van R* op de PS3 uitkomt. Toch is er 50 miljoen voor betaald om exclusief te blijven... Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Omdat Microsoft $50 miljoen heeft betaald om de exclusive rechten te bemachtigen, zal het antwoord wel nee zijn. Persoonlijk vind ik het zeer jammer, want het is denk ik echt een leuke toevoeging voor GTA IV. Ik vind het een beetje zwakjes van Microsoft dat ze er zoveel voor betaald hebben wat de verkoop omhoog zal halen (wat dus eigenlijk niet gebeurd, iets wat ik zeker weet) en van R* dat ze het aanbod hebben aangenomen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Voor zover het bekend is komt The Lost and Damned niet op de PS3, maar het zal welk komen denk ik, ong. na 5 maanden na de Release. Reageren
Frans202 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 volgens mij zijn hier al een paar forum's over. Moet je anders eens even met de zoekmachine kijken. Reageren
pompbakje Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 ik denk het niet vroeger had sony een contract met microsoft dat R* games een jaar vroeger zouden uitkomen op de playstation dan op de xbox maar dat contract is nu al vervallen want GTA IV voor de xbox kwam samen uit met GTA IV voor de playstation Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 ik denk het nietvroeger had sony een contract met microsoft dat R* games een jaar vroeger zouden uitkomen op de playstation dan op de xbox maar dat contract is nu al vervallen want GTA IV voor de xbox kwam samen uit met GTA IV voor de playstation en wat heeft dat er mee te maken ? Reageren
Nissan Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 De meeste PS3'ers lijken echt blind te zijn. Voor de duizendste maal: DE CONTENT IS XBOX EXCLUSIVE!!!!! Reageren
Think Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) De meeste PS3'ers lijken echt blind te zijn.Voor de duizendste maal: DE CONTENT IS XBOX EXCLUSIVE!!!!! Dat kun je niet in zo grote vetletters schrijven, want dat weet niemand 100% zeker. Bewerkt: 8 februari 2009 door Think Reageren
wearenotreal Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Als ik het goed door heb, is de uitbreiding Windows-exclusive. Dus komt ze waarschijnlijk wél op pc uit? Reageren
Dvt Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) De meeste PS3'ers lijken echt blind te zijn.Voor de duizendste maal: DE CONTENT IS XBOX EXCLUSIVE!!!!! Dat kun je niet in zo grote vetletters schrijven, want dat weet niemand 100% zeker. R*, Microsoft en SONY weten het wel zeker. Bewerkt: 8 februari 2009 door Dvt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.