*M*slipknot2 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 hoi, ik had en vraagje komt er ook Multi theft auto voor san andreas als dat zo is ben ik echt blij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Zoals je op GTAgames.nl al eerder in het nieuws kon lezen: Er komt dus geen multiplayer optie in GTA San Andreas gemaakt door Rockstar Games. Echter zal het MTA Team zeker GTA San Andreas weer speelbaar maken voor op het internet. IJs, bedenker van Multi Theft Auto, zei exclusief tegen GTAgames.nl dat hij niet verwacht had dat er geen officiële Multiplayer game bij zit. Daar is het MTA team zeer blij mee zei IJs want nu kunnen ze zelf weer aan de slag met hun veel gespeelde multiplayer mod voor Grand Theft Auto. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Waarschijnlijk wel, o.a. MTA maar er zijn ook andere mee bezig zoals SA-MP.com (Wat er nog beter uit ziet vind ik) Het zal wel een tijdje duren voor dat MTA;SA uitkomt. http://www.mtasa.com Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Als die dan uitkomt, zou je dan per level kunnen spelen? Dus dat er 3 level zullen zijn? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Ik mag nog niet teveel zeggen maar ze proberen MTA SA zo snel mogelijk klaar te hebben. Alle coole opties komen dus waarschijnlijk later. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Ok, betekent dit dat het lang zal duren voordat deze MTA zal verschijnen, of dat het nog wel een paar maandjes kan duren (sorry, ik ben gewoon erg nieuwsgierig ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Ok, betekent dit dat het lang zal duren voordat deze MTA zal verschijnen, of dat het nog wel een paar maandjes kan duren (sorry, ik ben gewoon erg nieuwsgierig ) wat begrijp je niet aan zo snel mogelijk?? met snel bedoel ik eerder 1 of 2 weken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Ok, betekent dit dat het lang zal duren voordat deze MTA zal verschijnen, of dat het nog wel een paar maandjes kan duren (sorry, ik ben gewoon erg nieuwsgierig ) Het is onmogelijk om meteen op de release date van GTA San Andreas (pc versie) een Multiplayer mod uit te brengen, dus dit zal idd nog een paar maandjes kunnen duren na die release ja... Het is in ieder geval zeker dat er een Multiplayer mod voor zal komen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RWQ Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 wat mss wel in voordeel van de speler kan zijn is dat er 3 of 4 mods strijden om de beste en het snelste voor sa uit te komen. majah snel hoeft nie goed te betekenen was dat maar zo dus in de versies vna die mods zla niet veel speciaals zitten denk k zo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Is juist in het nadeel van 'de speler', zo splitst de community zich langzaam in 3 of 4 stukken op, aangezien de community van MTA op het moment al niet supergroot is, zal het dan nog een stuk kleiner zijn... Dan heeft elke mod strax een community van, hoeveel?, 150 man ofzo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maurijn Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 ik denk dat 2 maanden na het verschijnen van SA de multiplayer game er is. hij zal nog niet zo super zijn maar dat komt later. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Extreme G Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 achja ik wil eerst gta sa eens uitspelen voordat ik mta ga doen :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*M*slipknot2 Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 oke, wnat gta san andreas mta lijkt me echt vet lijp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 MTA zal waarschijnlijk niet de eerste zijn die Multiplayer maakt voor San Andreas... 2 maanden kan een goede gok zijn, maar al wat je kunt doen is afwachten... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ret Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 der komt al een mta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts