Jump to content

kom er ook San andreas mta

*M*slipknot2

Recommended Posts

Zoals je op GTAgames.nl al eerder in het nieuws kon lezen:

Er komt dus geen multiplayer optie in GTA San Andreas gemaakt door Rockstar Games. Echter zal het MTA Team zeker GTA San Andreas weer speelbaar maken voor op het internet. IJs, bedenker van Multi Theft Auto, zei exclusief tegen GTAgames.nl dat hij niet verwacht had dat er geen officiële Multiplayer game bij zit. Daar is het MTA team zeer blij mee zei IJs want nu kunnen ze zelf weer aan de slag met hun veel gespeelde multiplayer mod voor Grand Theft Auto.

Delen op andere websites

Ok, betekent dit dat het lang zal duren voordat deze MTA zal verschijnen, of dat het nog wel een paar maandjes kan duren (sorry, ik ben gewoon erg nieuwsgierig :) )

Delen op andere websites

Ok, betekent dit dat het lang zal duren voordat deze MTA zal verschijnen, of dat het nog wel een paar maandjes kan duren (sorry, ik ben gewoon erg nieuwsgierig :) )

wat begrijp je niet aan zo snel mogelijk??

met snel bedoel ik eerder 1 of 2 weken.

Delen op andere websites

Het is onmogelijk om meteen op de release date van GTA San Andreas (pc versie) een Multiplayer mod uit te brengen, dus dit zal idd nog een paar maandjes kunnen duren na die release ja...

Het is in ieder geval zeker dat er een Multiplayer mod voor zal komen...

Delen op andere websites

wat mss wel in voordeel van de speler kan zijn is dat er 3 of 4 mods strijden om de beste en het snelste voor sa uit te komen. majah snel hoeft nie goed te betekenen was dat maar zo dus in de versies vna die mods zla niet veel speciaals zitten denk k zo

Delen op andere websites

Is juist in het nadeel van 'de speler', zo splitst de community zich langzaam in 3 of 4 stukken op, aangezien de community van MTA op het moment al niet supergroot is, zal het dan nog een stuk kleiner zijn...

Dan heeft elke mod strax een community van, hoeveel?, 150 man ofzo?

Delen op andere websites

MTA zal waarschijnlijk niet de eerste zijn die Multiplayer maakt voor San Andreas...

2 maanden kan een goede gok zijn, maar al wat je kunt doen is afwachten...

Delen op andere websites

• 1 maand later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...