Ultimate-Killer Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Beagle ik heb messchien een Idee Zoek eens op google naar de Nucleare raket van rusland Die zijn echt groot! Als je zo een kan maken ben ik je eeuwig dankbaar Ps hij is getekent zodat ,t overzichtelijker is Reageren
Beagle Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Leuk idee man, ik zal het zeker onthouden . Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Leuk idee man, ik zal het zeker onthouden . Mooi,! Dan zal ik ,m zeker downloaden En ow ja er is ook nog een Russische trein met zo,n nucleare raket die omhoog kan met een Cilinder xD Leuk idee man, ik zal het zeker onthouden . Meschien is ,t mooi als je hem zal vervangen met de Barracks? >>> Door Beagle: Berichten samengevoegd. Gebruik de edit knop.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.