jari.c. Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 hey weet iemand hoe dat ik deze mod installeer, ik heb de readme gelezen en ik begrijp er niks van http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=199 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Hoezo niet? De readme is toch vrij duidelijk? Wel irritant dat ie Rich Text Format heeft gebruikt, maar verder een duidelijke uitleg. Goed, hier even een korte samenvatting in het Nederlands voor mensen die weinig ervaring hebben met modden: - Kies de texture die je wilt gebruiken. Je kunt maar ééntje tegelijk gebruiken. Dus kies uit: Blu, green, Logo, Multicolors, pink, Red en Yellow. - Hernoem het bestand dat je hebt gekozen naar 'shad_car', zodat het straks daadwerkelijk herkend zal worden. - Open particle.txd in TXD Workshop, het programma dat gebruikt wordt om texture bestanden mee te bewerken. particle.txd kun je vinden in de 'models' map. - Zoek shad_car en klik op 'Import'. - Blader naar de shad_car die je zojuist hernoemd hebt. - Wanneer gevraagd wordt naar het 'alpha'-bestand, blader je naar het 'Alpha' bestand dat bij de mod zit. - Klik op 'Save TXD' en je bent klaar. Natuurlijk van tevoren niet vergeten om een backup van particle.txd te maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jari.c. Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Hoezo niet? De readme is toch vrij duidelijk? Wel irritant dat ie Rich Text Format heeft gebruikt, maar verder een duidelijke uitleg. Goed, hier even een korte samenvatting in het Nederlands voor mensen die weinig ervaring hebben met modden:- Kies de texture die je wilt gebruiken. Je kunt maar ééntje tegelijk gebruiken. Dus kies uit: Blu, green, Logo, Multicolors, pink, Red en Yellow. - Hernoem het bestand dat je hebt gekozen naar 'shad_car', zodat het straks daadwerkelijk herkend zal worden. - Open particle.txd in TXD Workshop, het programma dat gebruikt wordt om texture bestanden mee te bewerken. particle.txd kun je vinden in de 'models' map. - Zoek shad_car en klik op 'Import'. - Blader naar de shad_car die je zojuist hernoemd hebt. - Wanneer gevraagd wordt naar het 'alpha'-bestand, blader je naar het 'Alpha' bestand dat bij de mod zit. - Klik op 'Save TXD' en je bent klaar. Natuurlijk van tevoren niet vergeten om een backup van particle.txd te maken! - Wanneer gevraagd wordt naar het 'alpha'-bestand, blader je naar het 'Alpha' bestand dat bij de mod zit. - Klik op 'Save TXD' en je bent klaar dan begrijp ik het niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 - Wanneer gevraagd wordt naar het 'alpha'-bestand, blader je naar het 'Alpha' bestand dat bij de mod zit.- Klik op 'Save TXD' en je bent klaar dan begrijp ik het niet meer Je hebt gelijk, TXD Workshop vraagt helemaal niet naar de alpha. Heb het net in TXD Workshop nog eens bekeken. Dit is wat je moet doen:- Zorg ervoor dat de knop 'Image' onderaan het scherm ingedrukt is. (Die knop naast 'alpha / mask' en 'Mixed View' moet je hebben.) - Klik op 'Import' en blader naar het bestand dat jij net shad_car hebt genoemd, die van de mod. - Klik nu op de knop 'alpha / mask' onderaan het scherm. - Klik op 'Import' en blader naar het 'Alpha' bestand dat bij de mod zit. - Klik op 'Mixed View' om het resultaat te bekijken. - Klik op 'Save TXD' en je bent klaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.