pompbakje Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 weet er iemand wat "anal burns" betekent want ik ben een bordje tegen gekomen en daarop is er met grafitie op gespoten met de tekst "anal burns" er op en ik dacht dat dat een EE was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 weet er iemand wat "anal burns" betekentwant ik ben een bordje tegen gekomen en daarop is er met grafitie op gespoten met de tekst "anal burns" er op en ik dacht dat dat een EE was Anal burns betekent letterlijk Anaal brand[/font] Ze hebben het hier dus over Kontsex[/font] Igi0n Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) weet er iemand wat "anal burns" betekentwant ik ben een bordje tegen gekomen en daarop is er met grafitie op gespoten met de tekst "anal burns" er op en ik dacht dat dat een EE was Anal burns betekent letterlijk Anaal brand[/font] Ze hebben het hier dus over Kontsex[/font] Igi0n Gelukkig dat er nog iemand is die goed Engels kan. :schater: Dat bord vind je in de inkomhal van je safehouse in Bohan. Voor degene die het niet wisten. Bewerkt: 7 februari 2009 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.