Jump to content

vliegveld


pompbakje

Recommended Posts

als ik rondrijd op het vliegveld krijg ik altijd een lvl 4 wanted lvl

is dat voor altijd of gaat dat na een bepaald missie weg?

Dit is altijd, nogal logisch. Ik denk dat als ik hier op Schiphol over de landingsbaan ga lopen, Schiphol het ook niet zo leuk vind :7

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, slalommen tussen de vliegtuigjes. Maare, je kan gewoon rondrijden op Schiphol. Dat was in Undercover in Nederland, je pakt een auto en gaat gewoon rondjesrijden. Maar on-topic, je krijgt idd 4 wanted level. Maar je hebt ook een rijbaan speciaal voor auto's. Als je daar rijdt dan zul je geen 4 wanted level krijgen. En de weg is tussen 2 gele dunne strepen. Soms zie je er ook auto's rijden, volg ze. En dat is de weg. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

als ik rondrijd op het vliegveld krijg ik altijd een lvl 4 wanted lvl

is dat voor altijd of gaat dat na een bepaald missie weg?

Dit is altijd, nogal logisch. Ik denk dat als ik hier op Schiphol over de landingsbaan ga lopen, Schiphol het ook niet zo leuk vind :7

We kunnen het is uit testen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

als ik rondrijd op het vliegveld krijg ik altijd een lvl 4 wanted lvl

is dat voor altijd of gaat dat na een bepaald missie weg?

Dit is altijd, nogal logisch. Ik denk dat als ik hier op Schiphol over de landingsbaan ga lopen, Schiphol het ook niet zo leuk vind :7

We kunnen het is uit testen. :7

ok, het is wel raar, in GTA San Andreas was dat geen enkel probleem, maar daar kost je dan ook wel met de vliegtuigen vliegen

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan niet hoor, niet tenzij je een vliegbevret niet hebt gehaald. Anders ging het hek niet open als je ervoor ging staan.

@ Ontopic:

Alleen bij GTA 4 Singeplayer komt het soms voor dat je een auto van het vliegveld tegen komt, als je die steelt kan je door de slagbomen heen, en kan je als je op de autorijbaan blijft geen wanted sterren krijgen als het goed is. Alleen wat je niet moet doen is dan uit je auto stappen want dan krijg je alsnog een 4 wanted level.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan niet hoor, niet tenzij je een vliegbevret niet hebt gehaald. Anders ging het hek niet open als je ervoor ging staan.

@ Ontopic:

Alleen bij GTA 4 Singeplayer komt het soms voor dat je een auto van het vliegveld tegen komt, als je die steelt kan je door de slagbomen heen, en kan je als je op de autorijbaan blijft geen wanted sterren krijgen als het goed is. Alleen wat je niet moet doen is dan uit je auto stappen want dan krijg je alsnog een 4 wanted level.

Je bedoelt zo'n douane auto?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan niet hoor, niet tenzij je een vliegbevret niet hebt gehaald. Anders ging het hek niet open als je ervoor ging staan.

@ Ontopic:

Alleen bij GTA 4 Singeplayer komt het soms voor dat je een auto van het vliegveld tegen komt, als je die steelt kan je door de slagbomen heen, en kan je als je op de autorijbaan blijft geen wanted sterren krijgen als het goed is. Alleen wat je niet moet doen is dan uit je auto stappen want dan krijg je alsnog een 4 wanted level.

Je bedoelt zo'n douane auto?

Yep, het is een FlyUse auto in de vorm van een Perennial en volgens mij een Schafter. Deze auto's komen niet vaak in het spel voor maar ik heb wel één tip voor je. Als je hierzo rijdt met een Feltzer ( dit gebeurde bij mij ) kwam ik dus zo'n voertuig tegen, misschien kom jij het ook tegen.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Ze staan ook gewoon bij zo'n huisje, of dicht bij (Waar in MP Annihilators) zijn.

Hoe wil jij zo'n voertuig krijgen zonder door die huisjes te gaan en een 4 sterren wanted level te krijgen, dat is namelijk bijna onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan niet hoor, niet tenzij je een vliegbevret niet hebt gehaald. Anders ging het hek niet open als je ervoor ging staan.

@ Ontopic:

Alleen bij GTA 4 Singeplayer komt het soms voor dat je een auto van het vliegveld tegen komt, als je die steelt kan je door de slagbomen heen, en kan je als je op de autorijbaan blijft geen wanted sterren krijgen als het goed is. Alleen wat je niet moet doen is dan uit je auto stappen want dan krijg je alsnog een 4 wanted level.

Je bedoelt zo'n douane auto?

Yep, het is een FlyUse auto in de vorm van een Perennial en volgens mij een Schafter. Deze auto's komen niet vaak in het spel voor maar ik heb wel één tip voor je. Als je hierzo rijdt met een Feltzer ( dit gebeurde bij mij ) kwam ik dus zo'n voertuig tegen, misschien kom jij het ook tegen.

De FlyUse voertuigen zijn de Perennial en de Feroci.

Je kunt ze trouwens herkennen aan hun rode onderkant.

De Tekst FlyUse op de zijkant.

Ook staat er een lampje op het dak dat je niet aan kunt doen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hierboven:

Er staat geen FlyUse maar FlyUS op de zijkant, en het lampje kan inderdaad niet aan, maar volgens mij gaat hij wel aan als het donker wordt :puh:

En over het algemeen:

De FlyUS voertuigen staan bij mij zo'n beetje overal kriskras op het vliegveld. En meestal als ik een tourtje heb gemaakt over het vliegveld, en ik rijd over de parking van het vliegveld, staat het vol met van zulke auto's.

:puh:

Groeten

Gta Bram

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...