Jump to content

Flight School, Circle Airstrip

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hier al het een en ander gelezen maar ik blijf vragen hebben bij die 3e missie van vliegschool.

Ik zal direct maar met de dear in huis vallen.

Vragen

Wat is banken?

--> ik d8 dat dit draaien is zodat de vleugels ook veranderen, maar verlies je hier hoogte mee?

Want ze zeggen je kan het in een zuivere beweging doen maar als ik met men controls dat doe verlies ik steeds hoogte en lukt het me maar niet.

1 keer was het me gelukt, weet zelfs niet hoe, maar was 1 sec buiten tijd :( 76sec :(

Dus kan iemand me helpen hoe ik het moet doen?

Nu heb ik het geprobeerd om met de muis te vliegen, maar daar kan ik niks van :(

Hulp nodig! ;)

Ik ga men spel niet uploaden omdat ik zelf de 100% wil bereiken, wrm koop je anders een spel..

Graag tips en reacties

Bewerkt: door Chriskros
Topictitel aangepast, gebruik in het vervolg altijd de naam van de missie als titel.
Geplaatst:

Welkom op GTAForum.nl Chriskros :cya:

Om te beginnen juich ik jou houding geheel toe; door het zelf te halen heb je er veel meer plezier en eer aan.

Wat betreft dat banken, tja het is lastig om daar een goed Nederlands woord voor te vinden, ik zal proberen om het te beschrijven. Banken is zo vliegen dat de vleugels diagonaal staan waardoor je een bocht maakt, een ruime bocht wel te verstaan. Hierdoor zou je in één vloeiende beweging alle coronas achter elkaar kunnen halen. Dit werkt echter niet voor de volle 100% aangezien de coronas niet echt in een mooie vloeiende cirkel hangen. Probeer daarom op sommige momenten iets minder of iets meer te "banken"; dus door de hoek die de vleugels maken groter of kleiner te maken. Je verliest hierdoor niet zo heel veel hoogte, ik raad je wel aan om continue gas te blijven geven. Zeker als je 'm binnen de minimale tijd wilt halen voor brons. Succes ^_^

Geplaatst:

het probleem is, als ik die toest induw, blijft hij maar doorgaan en zo verlies ik uiteindelijk veel hoogte waarbij ik dan tegen een kliff beland.

dus als ik 'D' induw blijft hij die vleugels maar vertikaler houder, en belandt ik tegen kliff of in water ...

Geplaatst:

Ik zou niet weten hoe dat gaat of moet met een toetsenbord, ik ben verslingerd aan een gamepad m.b.t. GTA. Ik neem aan dat je die knop niet de hele tijd ingedrukt moet houden maar kleine correcties moet toepassen door rustig en beheerst de knoppen te gebruiken. Probeer het met kleine "tikjes" op de knoppen. Hou de neus van het vliegtuig ook in de gaten, dat deze dus niet naar beneden of naar boven gaat. Zorg er dus voor dat de neus en de staart op één hoogte blijft en stuur meer of minder door het vliegtuig meer of minder te "kantelen". Tja dat is het! Banken is kantelen. :D

ok, kzal het dan nog maar paar keer proberen zeker ^^

Geplaatst:
het probleem is, als ik die toest induw, blijft hij maar doorgaan en zo verlies ik uiteindelijk veel hoogte waarbij ik dan tegen een kliff beland.

dus als ik 'D' induw blijft hij die vleugels maar vertikaler houder, en belandt ik tegen kliff of in water ...

Je moet de 'D' toets natuurlijk met mate ingedrukt houden, anders blijf je inderdaad rondjes cirkelen en zal de opdracht uiteindelijk mislukken. Op het moment dat je de corona nadert, druk je de 'D' toets eventjes in. Als blijkt dat je dan te ver naar rechts/links draait, druk je de andere 'bank' knop in, in dit geval de 'A'.

Wanneer je dan tóch hoogte verliest, trek het vliegtuig dan weer geleidelijk op. De truc is dus om de juiste balans tussen links en rechts te zoeken, zodat je de bocht niet te scherp neemt.

Overigens kun je met de 'Q' en 'E' toets het staartroer bijsturen, wat er voor zorgt dat je een ruime bocht maakt, zonder hoogte te verliezen.

Je kunt ook even dit filmpje bekijken, waarin je kunt zien hoe je de opdracht het beste kunt aanpakken.

Veel succes! :cya:

Whoa, zo'n pro!

het lukt maar niet, ik doe het ook met zo bijsturen, eerst is het die 2e cirkel en daarna die 4e; verder geraak ik niet. :(

En wat is dat met die Q en E? ik heb AZERTY-toetsenbord

banken = Q en D

achtervleugel = <- en ->

Heeft het mss daar iets mee te maken?

Btw, een looping lukt wel en is cool xD

Geplaatst:

Ik denk toch dat het dan een kwestie is van oefenen. :7

En NOG beheersder de knoppen te gebruiken, gebruik alleen kleine "tikjes", hou de knoppen niet langer dan 0,1 tot 0,5 sec ingedrukt (behalve de knop om gas te geven). Daarnaast is de maker van dat filmpje niet zo'n pro hoor. Hij gaat nog redelijk vaak op en neer waardoor hij tijd verliest. Het gaat sneller door continue op één hoogte te vliegen en continue gas te blijven geven. Gebruik de stuurknoppen dus nooit te lang in één keer, waarschijnlijk is 1 sec ingedrukt houden al teveel. Succes ^_^

PS Je kan altijd nog een aanvraag doen, ik haal die vliegschool met alle plezier voor je, geef me een kwartiertje en je hebt alles op goud. :7

Ik denk toch dat het dan een kwestie is van oefenen. :7

En NOG beheersder de knoppen te gebruiken, gebruik alleen kleine "tikjes", hou de knoppen niet langer dan 0,1 tot 0,5 sec ingedrukt (behalve de knop om gas te geven). Daarnaast is de maker van dat filmpje niet zo'n pro hoor. Hij gaat nog redelijk vaak op en neer waardoor hij tijd verliest. Het gaat sneller door continue op één hoogte te vliegen en continue gas te blijven geven. Gebruik de stuurknoppen dus nooit te lang in één keer, waarschijnlijk is 1 sec ingedrukt houden al teveel. Succes ^_^

PS Je kan altijd nog een aanvraag doen, ik haal die vliegschool met alle plezier voor je, geef me een kwartiertje en je hebt alles op goud. :7

nee sry, ik doe liever alles zelf ;)

Maar anders, hoe gaat dat dan? ik snap da niet volledig een aanvraag doen.

Geplaatst:
Maar anders, hoe gaat dat dan? ik snap da niet volledig een aanvraag doen.
Ga eerst naar het subforum SA: Missie & Savegame Aanvraag (klik). Daar staat bovenaan >dit topic< met de regels voor het aanvragen van missie(s). Als je bang bent in 1x teveel aan te vragen: de vliegschool telt als 1 missie. ^_^

Diegene die jou aanvraag in behandeling neemt doet dan de missie voor jou die jij aangevraagd hebt, met jouw savegame. Die savegame krijg je daarna weer terug zodat je daarna weer verder kan spelen met je eigen spel.

Geplaatst:

DAMN DAMN DAMN

Ik was goed bezig, moest nog 2 ringen doen, had 1 minuut en dan vlieg ik juist boven de ring --> Failure.

Kben wel blij dak zover weer geraakt ben, nu heb ik meer zelfvertrouwen in spelletje ^^

Thnx voor tips, ik zal laten weten wnr ik het heb gehaald. Nog meer tips? Altijd welkom ;)

Geplaatst:
Nog meer tips? Altijd welkom ;)
Bereidt je dan maar alvast voor op oefening nummer 4 :-( ... die is exact hetzelfde maar dan moet je ook nog netjes landen op de landingsbaan. Succes ^_^
Geplaatst:

JAJA, I did it!

In een tijd van 73seconden! HEb het gehaald met 74%

Op naar de volgende

Thnx voor de tips!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...