Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Hallo iedereen, ik zit al sinds een paar met een erg groot probleem. Als ik een 3D game ga spelen, maakt niet uit welke zolang het maar 3D is, krijg ik de vreemdste dingen te zien. Ik heb hier als voorbeeld GTA: Je ziet dat er tientallen uitsteeksel uit het model steken. Dit heb ik nu met heel veel models, drie maanden geleden waren het alleen nog kleine lijntjes maar nu is het dit. Dit is dus in elke 3D game die ik speel en het begint verschrikkelijk irritant te worden! Ik heb de nieuwste driver voor mijn videokaart. Ik heb een Nvidia 6800xtreme, de videokaart moet GTA SA met gemak kunnen draaien maar ik krijg het nu gewoon met elke 3D game. Weet iemand hier alsjeblieft een oplossing voor? Grtz RD Reageren
ikt Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Je kaart is kaduuk. Je moest al vanaf het begin er iets tegen doen, nu is het wellicht te laat. Zeg maar doeidoei tegen je kaart En die dingen heten artefacts. Kunnen komen door oververhitting. Probeer eens te kijken of je kaartje wel genoeg lucht heeft. Misschien is die nu aan het verdrinken in het stof. Of wordt hij gestikt door een andere kaart. Of je hebt hem 2e hands en de vorige persoon heeft voor de lol alle clocks erg hoog gezet. Wie weet.. Bewerkt: 7 februari 2009 door ikt Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Dat zijn geen volgens mij geen artifacts, ze komen niet over al op maar slechts allen bij bepaalde models, als het artifacts waren kwamen ze ook op de gebouwen rondom, wat ze niet doen. Typ bij uitvoeren in; dxdiag en doe ff de beeldtests, misschien dat deze failen. Je vga kan ook gewoon kaduuk zijn, of zoals ikt zegt zijn het artifacts. Check daarom je temperaturen met een tool zoals speedfan of SIW, het kan maarzo zijn dat je vga aan het koken is. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Je kaart is kaduuk. Je moest al vanaf het begin er iets tegen doen, nu is het wellicht te laat. Zeg maar doeidoei tegen je kaart En die dingen heten artefacts. Kunnen komen door oververhitting. Probeer eens te kijken of je kaartje wel genoeg lucht heeft. Misschien is die nu aan het verdrinken in het stof. Of wordt hij gestikt door een andere kaart. Of je hebt hem 2e hands en de vorige persoon heeft voor de lol alle clocks erg hoog gezet. Wie weet.. Ik heb hem 3 jaar geleden gewoon bij Alternate.nl besteld. Als ik nu de bon nog kan vinden kan ik een nieuwe krijgen. Ik zal eerst kijken of er veel stof zit. Grtz RD Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Sorry voor de dubbelpost, ik ben alleen bang dat er anders niemand reageert. Ik heb nu dit schermpje: Welke is de videokaart? Grtz RD Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Ik heb mijn computer open gehaald, en ik zag een zwembad van stof. Ik heb het even flink ''schoongemaakt'' en lekker laten uittochten. Nu staat ''GPU'' op 51C! Ik zal even kijken of ik nog steeds last heb van de bugs. Grtz RD Edit: Ik heb nu 10 minuten GTA gespeeld en ik heb geen enkele ''Artifact'' gezien!! Heel erg bedankt voor al jullie hulp, jullie weten niet hoe blij ik nu ben! Bewerkt: 7 februari 2009 door Revolution-Designer Reageren
ikt Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Als je een stoffige kamer hebt is het aan te raden om eens in de paar maanden je computer eens een schoonmaakbeurt te geven (gewoon het stof weg doen). Daarvan wordt je computer stiller. Tenminste, als je zelfde poep heb al ik. Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 gewoon elk half jaar keer uitblazen. Ze raden stofzuiger af omdat je dan een elektrisch geladen veld krijgt wat me sterk lijkt aangezien de meeste kopstukken volledig van plastic zijn bij stofzuigers.. maargoed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.