Jump to content

hoe kan je trailers die achter een vrachtwagen kunnen toevoegen

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe kan je trailers die achter een vrachtwagen kunnen toevoegen auto's dat lukt mij hydra enzo ook maar traialers niet

Geplaatst:

Ik zou je willen vragen om wat duidelijker te omschrijven wat je probleem is. Aangezien je het woord 'hydra' gebruikt, neem ik aan dat je het over GTA: San Andreas hebt. In dat geval kan je het ook het beste in dat forum vragen. Maar zelfs dan raad ik je aan om leestekens als punten te gebruiken en rustig je post een keer over te lezen voordat je hem plaatst, want er zullen maar weinig leden zijn die iets van je post snappen.

Geplaatst:

Mogelijke vertaling:

Hoe kun je trailers die achter een vrachtwagen (Linerunner, Roadtrain) kunnen, erachter hangen. Het lukt me wel om auto's achter een tractor of towtruck te hangen, maar trailers achter vrachtwagens hangen lukt me niet

Als dit ongeveer klopt is het antwoord:

Rij achteruit met de vrachtwagen naar de trailer. Dit leer je ook in de missie Tanker Commander

Geplaatst:

Ja klopt,

je moet achteruit rijden, zodat het 'kopstuk' perfect in het staartstuk past, beetje oefenen.

MAar is vrij simpel, je moet stoppen wnr je een klik hoort.

Geplaatst:

maar je merkt het ook wel als het beeld achteruit gaat dat betekent dat ie ook vast ziet dat beeld gaat achteruit zodat je de trailer ook ziet.

Geplaatst:

En als het motorgeluid van de vrachtwagen ''ver weg'' klinkt. Maar het is gewoon een beetje oefenen, eerst lukte het mij ook niet zo, ook het rijden ermee is even oefenen.

Geplaatst:

Op de pc doe je dat met de spatie balk

op de xbox weet ik niet.

op de ps2 gewoon naar achteren rijden volgens mij.

Hem ontkoppelen doe je door een foto van het tweetal te maken en/of door een scherpe bocht te maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...