crazyleipepietje Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 hoe kan je trailers die achter een vrachtwagen kunnen toevoegen auto's dat lukt mij hydra enzo ook maar traialers niet Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik zou je willen vragen om wat duidelijker te omschrijven wat je probleem is. Aangezien je het woord 'hydra' gebruikt, neem ik aan dat je het over GTA: San Andreas hebt. In dat geval kan je het ook het beste in dat forum vragen. Maar zelfs dan raad ik je aan om leestekens als punten te gebruiken en rustig je post een keer over te lezen voordat je hem plaatst, want er zullen maar weinig leden zijn die iets van je post snappen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Mogelijke vertaling: Hoe kun je trailers die achter een vrachtwagen (Linerunner, Roadtrain) kunnen, erachter hangen. Het lukt me wel om auto's achter een tractor of towtruck te hangen, maar trailers achter vrachtwagens hangen lukt me niet Als dit ongeveer klopt is het antwoord: Rij achteruit met de vrachtwagen naar de trailer. Dit leer je ook in de missie Tanker Commander Reageren
Chriskros Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ja klopt, je moet achteruit rijden, zodat het 'kopstuk' perfect in het staartstuk past, beetje oefenen. MAar is vrij simpel, je moet stoppen wnr je een klik hoort. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 maar je merkt het ook wel als het beeld achteruit gaat dat betekent dat ie ook vast ziet dat beeld gaat achteruit zodat je de trailer ook ziet. Reageren
ComKwak Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 En als het motorgeluid van de vrachtwagen ''ver weg'' klinkt. Maar het is gewoon een beetje oefenen, eerst lukte het mij ook niet zo, ook het rijden ermee is even oefenen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Op de pc doe je dat met de spatie balk op de xbox weet ik niet. op de ps2 gewoon naar achteren rijden volgens mij. Hem ontkoppelen doe je door een foto van het tweetal te maken en/of door een scherpe bocht te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.