Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoihoi,

wou weer even battlen ^^

Onderwerp: Voetbal

Soort design: Signature

Size design: 480 x 180 is ok, anders mag ook

Render: Een voetballer

Animatie: Nee

Premade: Ja

Tijd van inlevering: ZSM !! ;)

Opmerking: Veel suc6

<3

Geplaatst:

Ik vind die van BE4ST persoonlijk mooier,

omdat ik het meer voor blauw heb,

en ik vin de render ook veel mooier.

De letters zijn goed afgewerkt. !

Maar tomen die van u is mooi

maar die van beast mooier ^^

Geplaatst:

Stem: Beast.

Uitleg: Net als hierboven mijn voorkeur gaat ook naar blauwe kleuren.

Bij de achtergrond van Robinho zie je ook zijn naam in grote blokletters.

Die van Tomen888 is alleen een achtergrond met een plaatje erop, verder ook geen effecten gebruikt die je goed kan zien.

Tomen888: 6.3/10

Beast: 7.8/10

Geplaatst:

Be4sT:

Mooi gedaan, mijn lievelingskleur is blauw. Maar daar gaat het niet om, het gezicht is niet echt goed zichtbaar. De rest is erg mooi. Een 9.0/10

tomen888:

Ook mooi gedaan, de effecten zijn erg mooi. Je hebt alles netjes gevuld, de tekst is ook mooi. Heel erg goed gedaan! _O_ Een 9.3/10

Stem:

tomen888

Geplaatst:

Tomen:

ziet er super uit, mooie effecten, goed kleuren gebruik en mooie tekst.

8/10

BEAST:

Ook deze ziet er super uit. bijna net zo goed als die van Tomen. Alleen vind ik deze wat te veel tekst op de achtergrond hebben, wat hem iets minder maakt.

7.8/10

STEM: tomen888

Geplaatst:

BEAST

Vind ik niet zo'n goede sig. Render oogt erg LQ, er is amper diepte en de tekst is rommelig gedaan. Kleuren vallen wel mee, maar verder moet je nog veel oefenen in deze style ;)

Tomen888

Heel wat mooiere style :) Zit meer diepte in dan bij Beast. De kleuren zijn netjes gedaan. Texturegebruik is wel wat rommelig gedaan maar zeker niet slecht. Tekst is minst, veel te groot en verwerking kan beter. Het is trouwens Cesc Fabregas ;)

Ik stem op Tomen888.

Geplaatst:

Tomen88: :dans:

Mooie tekst alleen wat te groot maar wel mooi ingeblend,effecten en de render passen ook wel.Je render is mooi ingeblend.

8.1/10

Be4st: :dans:

Ook een mooie sig maar toch een beetje minder.Die BLOKTEKST is leuk.De render is ook mooi ingeblend en de effecten zijn goed gelukt.

7.99/10

Stem:

Tomen88 :dans:

:cya:

Corneria

Geplaatst:

Tomen888 heeft toch nog de overwinning naar zich toe weten te trekken en verdient daarmee een punt. Be4sT moet helaas een puntje inleveren.

Tomen888: +1

Be4st: -1

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...