Nissan Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Hey mensen!! Vertel hier naar welk concert je binnenkort gaat, tevens post is hier in de zoveel tijd een schemaatje van de concerten waarvan de kaartverkoop begint/ reeds is begonnen. Willen jullie zelf zo vrij zijn om vragen te beandwoorden die bijv gaan over de datum van een concert ofzo. Succes Hier is bytheway mijn vraag, is er binnenkort een Concert van GreenDay in NL? Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik zit even te zoeken(o.a. bij ticket bureaus e.d.) maar ik kan niks vinden,dus ik denk niet dat greenday binnenkort komt. Reageren
Platypus Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ik zit even te zoeken(o.a. bij ticket bureaus e.d.) maar ik kan niks vinden,dus ik denk niet dat greenday binnenkort komt. Oh jawel , kijk maar naar mijn sig (heb ik van de officiële site). Green Day gaat een world tour maken dit jaar Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) ... Oh jawel , kijk maar naar mijn sig (heb ik van de officiële site). Green Day gaat een world tour maken dit jaar Wanneer dan? 2009 kan ook september zijn. En ze kunnen Nederland natuurlijk ook overslaan. Bewerkt: 8 februari 2009 door phantom Reageren
tjoef Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ik was te laat voor een AC/DC ticket! WEEN! Ze kosten nu nog maar 200 euro Daar koop ik liever Guitar Hero World Tour mee zene Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.