GTA Haas Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Onderwerp: Games Soort design: Signature Size design: 500x150 Render: Mag je zelf kiezen Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: z.s.m. Opmerking: Je moet één beginner zijn, ben ik ook, dus is wel handig.
GTA Haas Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) Ik heb The Hulk een PB gestuurd, maar volgens mij leeft ie niet meer. Ik denk dat ik toch tegen NickOwnage en tegen Bierbuikje zal moeten. NickOwnage: GTA Haas: BierBuikje: The Hulk: Stemmen mag beginnen! Bewerkt: 10 februari 2009 door GTA Haas
.Levi. Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Aantal berichten verwijderd wegens onoverzichtelijkheid. Probeer voortaan zoveel mogelijk via pb te regelen en zo min mogelijk in je battle topic te posten en te overleggen. Stemmen t/m 11 februari.
Forumrunner Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) Nickownage : Klein, Maar dat is niet echt erg. Wat echter wel erg is, is dat je tekst ondeuidelijk is. En je Background ook. En hij heeft volgens mij ergens tussen opslaan en in dit topic zetten kwaliteit verloren. Want hij is een beetje Low Quality. Je hebt ook een groene gloed (Texture?) om je tekst heen gezet, Wat het nog onduidelijker maakt. Hier ben ik niet erg tevreden over. GTA Haas : Erg mooie signature, Je hebt ook meerdere render gebruikt, Wat het goed opvult. Je hebt ook het effect gebruikt van ''Render groot op achtergrond zetten, En desautoraten''. Misschien kun je de opacity van de texture's lager zetten, Want ze zijn nog een beetje een object op zich. Verder ook mooie effecten, Een geslaagde signature. Bierbuikje : Erg mooi, En hij oogt wat simpel. Lekker rustige signature, Maar hij heeft weinig flow. Er zit ook een lijn door de tekst. Die kon je beter ergens anders plaatsen. Linksonderin de render zitten nog wat lelijke puntjes. En het topje van zijn hoed lijkt er afgeknipt. Maar dat zijn maar details. Erg leuke signature. The Hulk : Niet echt geslaagd. Tekst is erg onduidelijk (onleesbaar). De maten zijn raar..... Probeer eens wat meer effecten toe te voegen. Of texture's. Over de renderkeuze ben ik wel tevreden, Want hij is mooi uitgeknipt. De explosie erachter is ook leuk, Maar komt te druk over. Geen geslaagde signature. Stem : GTA Haas Bewerkt: 10 februari 2009 door Forumrunner
GTA Haas Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) Bedankt! GTA Haas: 4 Stem(men) BierBuikje: 3 Stem(men) NickOwnage: 0 Stem(men) The Hulk: 1 Stem(men) Veel succes iedereen, mag de beste winnen! Bewerkt: 12 februari 2009 door GTA Haas
Timske Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Stem: The Hulk Ik vind het een mooi plaatje. Je hebt een mooie render gebruikt en de achtergrond mag er ook wezen! En een puntje 8.10
The Hulk Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Stem: The HulkIk vind het een mooi plaatje. Je hebt een mooie render gebruikt en de achtergrond mag er ook wezen! En een puntje 8.10 Bedankt!
Be4sT Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Bierbuikje krijgt mijn stem. Het is gwn sierlijk , zelfgemaakt en echt mooi gedaan. Lekker vrolijk ! 9/10 Mooi man
TomHagen Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Ik stem op Bierbuikje, goed kleurgebruik en leuke achtergrond, erg vrolijke sig. Ik vind de sigs van GTA Haas en NickOwnage wat matig, het vormt niet een geheel. Die van The Hulk is wat beter, maar niet echt speciaal, bovendien niet de goede afmetingen. Stem: Bierbuikje.
-Trix- Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 STEM bierbuikje omdat het één van de eerste mooie rustige eenvoudige signature's is dat ik op het forum zie netjes bierbuikje
.Corneria. Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Bierbuikje: Leuk gevonden BB!Alleen kun je de paarse kleur van de regenboog niet zo goed zien.En die lijn door je naam is ook weer niet zo goed. Voor de rest wel tof. 8/10 GTA Haas: Leuke stock achterin je sig.De effecten zijn ook wel niet mis. Voor de rest is het wel goed gelukt. 7.5/10 The Hulk: Jango Fett van Star Wars hé?Leuke sig met mooie effecten een een bijpassend lettertype. Alleen kon ik het begin niet zo goed raden wat er stond. 7.3/10 NickOwnage: Niet zo echt goed gelukt: Effecten zijn soms een klein beetje uit de hand gelopen. Sorry maar wat heb je in godsnaam met dat lettertype gedaan? Dat past er echt niet bij. 7/10 Stem:Bierbuikje Nog veel succes met de battle! Corneria
The Hulk Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Bierbuikje: Leuk gevonden BB!Alleen kun je de paarse kleur van de regenboog niet zo goed zien.En die lijn door je naam is ook weer niet zo goed. Voor de rest wel tof. 8/10 GTA Haas: Leuke stock achterin je sig.De effecten zijn ook wel niet mis. Voor de rest is het wel goed gelukt. 7.5/10 The Hulk: Jango Fett van Star Wars hé?Leuke sig met mooie effecten een een bijpassend lettertype. Alleen kon ik het begin niet zo goed raden wat er stond. 7.3/10 NickOwnage: Niet zo echt goed gelukt: Effecten zijn soms een klein beetje uit de hand gelopen. Sorry maar wat heb je in godsnaam met dat lettertype gedaan? Dat past er echt niet bij. 7/10 Stem:Bierbuikje Nog veel succes met de battle! Corneria Ja is inderdaad Jango Fett van Star wars. ben je ook Star Wars fan? En er staar: Wanted.
End Of The Riot Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Nickownage :Klein, Maar dat is niet echt erg. Wat echter wel erg is, is dat je tekst ondeuidelijk is. En je Background ook. En hij heeft volgens mij ergens tussen opslaan en in dit topic zetten kwaliteit verloren. Want hij is een beetje Low Quality. Je hebt ook een groene gloed (Texture?) om je tekst heen gezet, Wat het nog onduidelijker maakt. Hier ben ik niet erg tevreden over. GTA Haas : Erg mooie signature, Je hebt ook meerdere render gebruikt, Wat het goed opvult. Je hebt ook het effect gebruikt van ''Render groot op achtergrond zetten, En desautoraten''. Misschien kun je de opacity van de texture's lager zetten, Want ze zijn nog een beetje een object op zich. Verder ook mooie effecten, Een geslaagde signature. Bierbuikje : Erg mooi, En hij oogt wat simpel. Lekker rustige signature, Maar hij heeft weinig flow. Er zit ook een lijn door de tekst. Die kon je beter ergens anders plaatsen. Linksonderin de render zitten nog wat lelijke puntjes. En het topje van zijn hoed lijkt er afgeknipt. Maar dat zijn maar details. Erg leuke signature. The Hulk : Niet echt geslaagd. Tekst is erg onduidelijk (onleesbaar). De maten zijn raar..... Probeer eens wat meer effecten toe te voegen. Of texture's. Over de renderkeuze ben ik wel tevreden, Want hij is mooi uitgeknipt. De explosie erachter is ook leuk, Maar komt te druk over. Geen geslaagde signature. Stem : GTA Haas Ik sluit me 100% aan bij deze mening. Mijn stem gaat ook naar: GTA Haas.
GTA Haas Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Ik en Bierbuikje staan gelijk, dan word het toch moeilijk...
Recommended Posts