Jump to content

GTA Haas VS NickOwnage VS BierBuikje VS The Hulk

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Games

Soort design: Signature

Size design: 500x150

Render: Mag je zelf kiezen

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: z.s.m.

Opmerking: Je moet één beginner zijn, ben ik ook, dus is wel handig. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb The Hulk een PB gestuurd, maar volgens mij leeft ie niet meer. :puh: Ik denk dat ik toch tegen NickOwnage en tegen Bierbuikje zal moeten. :Y

NickOwnage:

9bkl93.jpg

GTA Haas:

killzone2qp1.jpg

BierBuikje:

Mariocopy.png

The Hulk:

Wantedkopie.jpg

Stemmen mag beginnen! :D

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Aantal berichten verwijderd wegens onoverzichtelijkheid. Probeer voortaan zoveel mogelijk via pb te regelen en zo min mogelijk in je battle topic te posten en te overleggen.

Stemmen t/m 11 februari.

Nickownage :

Klein, Maar dat is niet echt erg. Wat echter wel erg is, is dat je tekst ondeuidelijk is. En je Background ook. En hij heeft volgens mij ergens tussen opslaan en in dit topic zetten kwaliteit verloren. Want hij is een beetje Low Quality. Je hebt ook een groene gloed (Texture?) om je tekst heen gezet, Wat het nog onduidelijker maakt. Hier ben ik niet erg tevreden over.

GTA Haas :

Erg mooie signature, Je hebt ook meerdere render gebruikt, Wat het goed opvult. Je hebt ook het effect gebruikt van ''Render groot op achtergrond zetten, En desautoraten''. Misschien kun je de opacity van de texture's lager zetten, Want ze zijn nog een beetje een object op zich. Verder ook mooie effecten, Een geslaagde signature.

Bierbuikje :

Erg mooi, En hij oogt wat simpel. Lekker rustige signature, Maar hij heeft weinig flow. Er zit ook een lijn door de tekst. Die kon je beter ergens anders plaatsen. Linksonderin de render zitten nog wat lelijke puntjes. En het topje van zijn hoed lijkt er afgeknipt. Maar dat zijn maar details. Erg leuke signature.

The Hulk :

Niet echt geslaagd. Tekst is erg onduidelijk (onleesbaar). De maten zijn raar..... Probeer eens wat meer effecten toe te voegen. Of texture's. Over de renderkeuze ben ik wel tevreden, Want hij is mooi uitgeknipt. De explosie erachter is ook leuk, Maar komt te druk over. Geen geslaagde signature.

Stem : GTA Haas

Bewerkt: door Forumrunner

Bedankt! :D

GTA Haas: 4 Stem(men)

BierBuikje: 3 Stem(men)

NickOwnage: 0 Stem(men)

The Hulk: 1 Stem(men)

Veel succes iedereen, mag de beste winnen! :)

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Stem: The Hulk

Ik vind het een mooi plaatje. Je hebt een mooie render gebruikt en de achtergrond mag er ook wezen!

En een puntje 8.10 :tu:

Geplaatst:
Stem: The Hulk

Ik vind het een mooi plaatje. Je hebt een mooie render gebruikt en de achtergrond mag er ook wezen!

En een puntje 8.10 :tu:

Bedankt! :D

Geplaatst:

Bierbuikje krijgt mijn stem.

Het is gwn sierlijk , zelfgemaakt en echt mooi gedaan.

Lekker vrolijk !

9/10

Mooi man ;)

Geplaatst:

Ik stem op Bierbuikje, goed kleurgebruik en leuke achtergrond, erg vrolijke sig. :)

Ik vind de sigs van GTA Haas en NickOwnage wat matig, het vormt niet een geheel. Die van The Hulk is wat beter, maar niet echt speciaal, bovendien niet de goede afmetingen.

Stem: Bierbuikje.

Geplaatst:

STEM bierbuikje

omdat het één van de eerste mooie rustige eenvoudige signature's is dat ik op het forum zie

netjes bierbuikje

Geplaatst:

Bierbuikje: :dans:

Leuk gevonden BB!Alleen kun je de paarse kleur van de regenboog niet zo goed zien.En die lijn door je naam is ook weer niet zo goed.

Voor de rest wel tof.

8/10

GTA Haas: :dans:

Leuke stock achterin je sig.De effecten zijn ook wel niet mis.

Voor de rest is het wel goed gelukt.

7.5/10

The Hulk: :dans:

Jango Fett van Star Wars hé?Leuke sig met mooie effecten een een bijpassend lettertype.

Alleen kon ik het begin niet zo goed raden wat er stond. :puh:

7.3/10

NickOwnage: :dans:

Niet zo echt goed gelukt: Effecten zijn soms een klein beetje uit de hand gelopen.

Sorry maar wat heb je in godsnaam met dat lettertype gedaan?

Dat past er echt niet bij.

7/10

Stem:Bierbuikje :dans:

Nog veel succes met de battle! ^_^

:cya:

Corneria

Geplaatst:
Bierbuikje: :dans:

Leuk gevonden BB!Alleen kun je de paarse kleur van de regenboog niet zo goed zien.En die lijn door je naam is ook weer niet zo goed.

Voor de rest wel tof.

8/10

GTA Haas: :dans:

Leuke stock achterin je sig.De effecten zijn ook wel niet mis.

Voor de rest is het wel goed gelukt.

7.5/10

The Hulk: :dans:

Jango Fett van Star Wars hé?Leuke sig met mooie effecten een een bijpassend lettertype.

Alleen kon ik het begin niet zo goed raden wat er stond. :puh:

7.3/10

NickOwnage: :dans:

Niet zo echt goed gelukt: Effecten zijn soms een klein beetje uit de hand gelopen.

Sorry maar wat heb je in godsnaam met dat lettertype gedaan?

Dat past er echt niet bij.

7/10

Stem:Bierbuikje :dans:

Nog veel succes met de battle! ^_^

:cya:

Corneria

Ja is inderdaad Jango Fett van Star wars. ben je ook Star Wars fan? En er staar: Wanted.

Geplaatst:
Nickownage :

Klein, Maar dat is niet echt erg. Wat echter wel erg is, is dat je tekst ondeuidelijk is. En je Background ook. En hij heeft volgens mij ergens tussen opslaan en in dit topic zetten kwaliteit verloren. Want hij is een beetje Low Quality. Je hebt ook een groene gloed (Texture?) om je tekst heen gezet, Wat het nog onduidelijker maakt. Hier ben ik niet erg tevreden over.

GTA Haas :

Erg mooie signature, Je hebt ook meerdere render gebruikt, Wat het goed opvult. Je hebt ook het effect gebruikt van ''Render groot op achtergrond zetten, En desautoraten''. Misschien kun je de opacity van de texture's lager zetten, Want ze zijn nog een beetje een object op zich. Verder ook mooie effecten, Een geslaagde signature.

Bierbuikje :

Erg mooi, En hij oogt wat simpel. Lekker rustige signature, Maar hij heeft weinig flow. Er zit ook een lijn door de tekst. Die kon je beter ergens anders plaatsen. Linksonderin de render zitten nog wat lelijke puntjes. En het topje van zijn hoed lijkt er afgeknipt. Maar dat zijn maar details. Erg leuke signature.

The Hulk :

Niet echt geslaagd. Tekst is erg onduidelijk (onleesbaar). De maten zijn raar..... Probeer eens wat meer effecten toe te voegen. Of texture's. Over de renderkeuze ben ik wel tevreden, Want hij is mooi uitgeknipt. De explosie erachter is ook leuk, Maar komt te druk over. Geen geslaagde signature.

Stem : GTA Haas

Ik sluit me 100% aan bij deze mening. :tu:

Mijn stem gaat ook naar: GTA Haas. :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...