Sandra Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Goeie nacht! Ik moet vaak bepaalde bestanden kopieren vanaf een ene station naar een andere locatie (map). Elke keer moet ik heel veel klikken. (eerst naar "Deze Computer", dan "C:/" dan "Progam Files" enzovoort". Nu heb ik aan de linkerkant van het venster een vak staan met een aantal snelkoppelingen naar vaak gebruikte mappen zoals "Mijn Documenten", "NetwerkLocaties", "Mijn Muziek" en dat soort mappen. Maar nu vroeg ik me af of het mogelijk is om handmatig van dit soort snelkoppelingen toe te voegen aan dat menu..? Iemand die dit weet?? Ik heb even een printscreen gemaakt, om de plek duidelijk te maken: Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Nee Das nog eens een belabberd antwoord. Dit kan namelijk wel volgens mij. De map Mijn Documenten is de doelmap van te wijzigen, dus de iconen die jij tegenkomt van mijn documenten zijn een soort snelkoppelingen. Als jij nou de dowlmap wijzigt heb je al 1 ding anders Maar dan ben je wel Mijn Documenten kwijt. Maar, volgens mij moet het echt wel kunnen om er wat extra's in te zetten. Je hebt immers ook opstart programma's en nog veel meer uitbreiding dingen in Windows. Ik zal eens verder voor je kijken. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Lees dit eens even door. TweakUI kun je hier downloaden. Mvg, Flitskikker Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Ik weet wel een oplossing, namelijk SendTo gebruiken. Tutorial kan je hier vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.