Jump to content

xbox360 probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

bijna iedere keer als ik merceneries 2 wil spelen zegt de xbox disc unreadble de disc is net nieuw!!

licht het aan de lens zo jha hoe maak ik hem schoon?

kan iemand mij helpe??

Geplaatst:

Wanneer heb je je 360 gekocht? Is de console tweedehands gekocht of gewoon uit de winkel? En overkomt jou dit alleen maar bij Mercenaries 2 of gebeurt het ook bij andere games?

Het best is als je gewoon goed antwoord geeft hier op, want dan heb ik een beter beeld hoe je situatie ongeveer is, en hoe ik je het beste kan helpen. :)

Met vriendelijke groet,

Geplaatst:

ten eerste me xbox he ik nu een maand of 4-5

het gebeurt alleen bij merc 2

de xbox komt gwn uit de winkel

en ik heb de middelste drives

Geplaatst:

Oké, uit de informatie die ik op maak heb je in ieder geval een Falcon console, en dit zijn de console types die juist het minste problemen zouden moeten krijgen. Je DVD Drive is ook het nieuwste soort, en het zou geen krassen moeten maken. ;)

En Mercenaries 2 staat bekend om zijn bugs/glitches. Ik ga er niet van uit dat dit ook onder bugs valt, maar installeer maar je game op je Harde schijf. Dat verhelpt denk ik wel het probleem. :)

Geplaatst:

Oké, uit de informatie die ik op maak heb je in ieder geval een Falcon console, en dit zijn de console types die juist het minste problemen zouden moeten krijgen. Je DVD Drive is ook het nieuwste soort, en het zou geen krassen moeten maken. ;)

En Mercenaries 2 staat bekend om zijn bugs/glitches. Ik ga er niet van uit dat dit ook onder bugs valt, maar installeer maar je game op je Harde schijf. Dat verhelpt denk ik wel het probleem. :)

oke ga ik ff doen :puh:

Geplaatst:

Graag gedaan hoor. En dit is handig voor de meeste mensen hier die met dit probleem lijden: ''Altijd de game dan op de Harde schijf zetten, na de CD schoongemaakt te hebben met (bijvoorbeeld) een brillendoekje''. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...