Jump to content

Vercetti gang


Gast

Recommended Posts

Dat is wel vreemd want ze zouden daar normaal in groepjes moeten staan.

Misschien(ik ben niet zeker) komen ze pas als je de laatste missie hebt gedaan... Ik weet dat je dan ook "gangleden" kunt vragen om met je mee te komen en je te helpen... Maar volgens mij krijg je de gewone gangleden van Tommy al meteen na Death Row.

Misschien zit ik fout, want ik heb eigenlijk héél lang geleden ooit Vice City bijna uitgespeeld... Maar onze (inmiddels bijna-niet-meer-gebruikte)computer begon plots zo slecht te werken dat we alles er even af moesten gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je de cheat 'CHICKSWITHGUNS' gebruikt. Die veranderd de Vercetti gang leden in schaars geklede dames met wapens. Ik denk niet dat je deze cheat nog uit kunt zetten, dus je zult er mee moeten leven of je spel over nieuw beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, doordat deze cheat active is, zie je je gang niet, maar idd een stelletje schaars geklede dames met heave guns! :dans:

Deze cheat is helaas niet terug te draaien, tenzij je een savegame hebt waarin je deze cheat nog niet hebt gebruikt en vervolgens verder speelt vanaf die savegame :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...