kees1991 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) op school hebben we nu het thema the sixties, in dit thema moeten we verschillende dingen maken. van websites naar flayers tot reclame filmpjes. ik heb voor de achtergrond van mijn website deze andy warhol tekening gemaakt. ik vind hem zelf niet zo heel erg goed gelukt maar ben er tog wel trots op want het was best moeilijk. heb er zoon 7 uur aan gewerkt. vooral omdat ik veel dingen weer telkens opnieuw moest doen en zo. ik heb gebruik gemaakt van de pen tool en de stroke path. en de groote hier zie je wat meer details op. ik heb de website layoud ook klaar. Bewerkt: 8 februari 2009 door kees1991 Reageren
Be4sT Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 WoW , dat is echt netjes man ! Reageren
kees1991 Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 tanx, nou ik heb ook nog ff de website toe gevoegd het is dus de bedoeling dat we een product gaan promoten op deze website. zoals ik eerder al vertelt heb is de school in thema sixties en we hebben het product 'sixties in a box' dit product bestaat niet echt maar er is wel een product wat er toevallig heel erg op lijkt. dat heet testament van de sixties. het is een boek met belangrijke nieuws feiten uit de jaaren 60 als martin luther king J.F kennedy en de maanlanding. ook zit er een dvd en 10 cd's bij. ik wil vooral nog veel tips! groeten, Martijn H Reageren
joppie Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Leuk! Wij hebben thema's op school. Hierbij werk je in groepjes en dan krijg je een opdracht. Deze periode is het een website maken voor een fictief bedrijf. Het is een bedrijf dat zich bezig houdt met anime. We mochten zelf weten waarin we de wensite gingen maken. In kladblok, Dreamweaver... Wij hebben dus voor Dreamweaver gekozen, en dan makne we de butons e.d. met Photoshop. Woensdag presentatie ervan! Gebruik jij trouwens ook Dreamweaver voor je site of gewoon met kladblok...?? Het ziet er trouwens gelikt uit! Die tekening is mooi gelukt, daar kun je trots op zijn. Die tekst is ook leuk gedaan zo. Die donkere vlakken... nouja die bovenste, is je navigatiebalk denk ik? Succes met de opdracht. EDIT: presentatie is goed gegaan... Bewerkt: 11 februari 2009 door joppie Reageren
kees1991 Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 bedankt man. ja klopt die balk word de navigatie balk ja. ik maak de site in photoshop en zet alles straks in Dreamweaver in elkaar. wij hebben op school net als bij jou ook een fictie bedrijf genaamd white pages. succes met je presentatie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.