KillerZero86 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Weet iemand de volgorde van hoeveel geld een bedrijf oplevert? Ik weet alleen dat robbery het meest oplevert, maar die kan ik nog niet bouwen. Reageren
Gino99 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Weet iemand de volgorde van hoeveel geld een bedrijf oplevert? Ik weet alleen dat robbery het meest oplevert, maar die kan ik nog niet bouwen. Op volgorde van meest naar minst : 1.Robbery 2.Smuggeling 3.Drug Running 4.Pimpin' 5.Loan Shark 6.Extortion Grtz Reageren
The Hulk Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Robbery levert het meest op. Reageren
Maarten11 Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 (bewerkt) Robbery. De robbery gebouwen zijn ook het grootst vergeleken met de andere soorten, en de auto bij robbery (Landstalker) is vergeleken met de auto's bij andere soorten (Idaho, Admiral, Polaris V8, Stallion en Sabre Turbo) ook het grootst. Bewerkt: 11 februari 2009 door Maarten11 Reageren
The Hulk Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Robbery.De robbery gebouwen zijn ook het grootst vergeleken met de andere soorten, en de auto bij robbery (Landstalker) is vergeleken met de auto's bij andere soorten (Idaho, Admiral, Polaris V8, Stallion en Sabre Turbo) ook het grootst. En de landstalker is ook het sterkst. Reageren
RobbieB Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 (bewerkt) Robbery natuurlijk. >>> Door ASPHALT: Dit is een soort van spam, aangezien dit antwoord al maarliefst drie maal is genoemd. In het vervolg even beter kijken en dit soort onzin vermijden. <<< Bewerkt: 13 februari 2009 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.