Timske Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ik zoek een ingame map editor.. Nee niets van MTA. Alvast bedankt! Reageren
Thinkie Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ik zoek een ingame map editor.. Nee niets van MTA.Alvast bedankt! spit het sa-mp forum es door daar staan er genoeg Reageren
Timske Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ik zoek een ingame map editor.. Nee niets van MTA.Alvast bedankt! spit het sa-mp forum es door daar staan er genoeg Gedaan maar staan geen fijne op.. Ik zag er eebn op youtube. Die was fijn. Reageren
Sandra Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 De meest gebruikte is die van Breadfish: [FS] Ingame Object Editor Dan is er nog 1 gemaakt door Seif_: SA-MP Map Editor Als laatste is er nog 1 van Kapil: Map Designer (Deze heeft ook een ) Reageren
Ziggke Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 En als je niets interessant vind kan je toch best de MTA map editor gebruiken. Reageren
Timske Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 De meest gebruikte is die van Breadfish:[FS] Ingame Object Editor Dan is er nog 1 gemaakt door Seif_: SA-MP Map Editor Als laatste is er nog 1 van Kapil: Map Designer (Deze heeft ook een ) Die ene laatste waar moet ik die files neerzetten? Bij includes? Reageren
Sandra Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 # Installation * The script should be run as Gamemode only. * Makesure you are not running any other Filterscript with this. * The maxplayers this supports is only 1. * You will need to run it at your home only(recommended). Het is dus een gamemode. Reageren
Timske Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Krijg hem niet uitgepak Reageren
Sandra Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Hoezo niet? In dat .zip bestand zitten 2 bestanden: MD2.amx en MD2.pwn Zet deze beide bestanden in de 'gamemodes' map. Open je server.cfg en zet achter 'gamemode0': "MD2" Opslaan en start je server. Reageren
Timske Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) Hoezo niet?In dat .zip bestand zitten 2 bestanden: MD2.amx en MD2.pwn Zet deze beide bestanden in de 'gamemodes' map. Open je server.cfg en zet achter 'gamemode0': "MD2" Opslaan en start je server. Laatmaar nu krijg ik geen melding Bewerkt: 10 februari 2009 door Timske Reageren
Timske Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Trouwens die download links van die Breadfish doen het niet.. Allebij niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.