Revolution-Designer Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Hallo allemaal, ik heb vandaag de CD van Metal Gear Solid 1 gevonden en ik heb hem gelijk geïnstalleerd. Toen ik hem eenmaal wou opstarten kreeg ik een error, deze luide zo: ''Metal Gear Solid has detected that your graphics accelerator does not support the functions needed to run the game in Hardware mode. The game will run correctly, but only in software mode.'' Na deze melding werden in een keer bijna al mijn letter dik gedrukt: Ik probeerde het spel opnieuw op te starten, toen kreeg ik deze error: ''Game crashed during previous initialization, game starting software rendering.'' Nu kan ik dus niet spelen, ik heb al gegoogle maar ik kan weinig vinden. Weet iemand alsjeblieft hoe ik dit kan oplossen, ik wil het spel namelijk verschrikkelijk graag spelen! Grtz RD Ps. Ik wist niet precies waar dit hoorde dus post ik het hier maar, als het hier verkeerd staat mag een moderator hem verplaatsen! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Compatibiliteitsmodus al geprobeerd? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Werkt niet. Weet iemand anders nog een oplossing? Grtz RD Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Als je een dual core processor van amd hebt, zou ik het volgende eens proberen te installeren. AMD Dual-Core Optimizer Version 1.1.4 @ hieronder: Nee inderdaad, die tool is ontworpen voor spellen die geen multi-core precessors ondersteunen omdat ze te oud zijn. Bewerkt: 8 februari 2009 door Dizzee Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Als je een dual core processor van amd hebt, zou ik het volgende eens proberen te installeren.AMD Dual-Core Optimizer Version 1.1.4 Ik heb geen Dual Core processor, dit zijn trouwens mij specificaties: Processor: AMD Sempron 3400+ 2,0 Ghz Geheugen: 1024 MB Ram Videokaart: Nvidia Geforce 6800xtreme Verder is het niet belangrijk denk ik. Grtz RD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.