MFCL Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ik kwam eergisteren op een pwnage idee! ik heb de roofscoop van transfender veranderd in een rijlesbord Dit is mijn eerste HELEMAAL ZELF ingame gezetten ding Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Erg leuk gedaan MFCL. Maar als je op de auto gaat staan, kun je dan door het bord heen lopen? KUTGW! Grtz RD Bewerkt: 8 februari 2009 door Revolution-Designer Reageren
MFCL Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Erg leuk gedaan MFCL. Maar als je op de auto gaat staan, kun je dan door het bord heen lopen? KUTGW! Grtz RD Bedankt En ja je kan door het bord heen lopen, maar dat komt omdat tuningparts geen coll hebben Reageren
Timske Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Leuk idee! LEuk gedaan ook. Maar ik ben naar de chinees eten Komen er trouwens nog andere versies van? Reageren
MFCL Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Leuk idee! LEuk gedaan ook. Maar ik ben naar de chinees eten Komen er trouwens nog andere versies van? Als ik goede textures vind wel Reageren
Exoit Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ziet er echt super uit!!! heel leuk idee hoor! Maar waarvoor heb je hem nou gereplaced? Reageren
MFCL Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ziet er echt super uit!!! heel leuk idee hoor!Maar waarvoor heb je hem nou gereplaced? Als je goed had gelezen had je gezien dat hij de transfender roofscoop vervangt Reageren
Exoit Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ziet er echt super uit!!! heel leuk idee hoor!Maar waarvoor heb je hem nou gereplaced? Als je goed had gelezen had je gezien dat hij de transfender roofscoop vervangt Ok duidelijk! Reageren
MFCL Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ik moet alleen een betere texture voor het bord hebben... dit is niet zo mooi eigenlijk... Kunnen mensen me ff helpen zoeken? Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Nop, kan je niet helpen zoeken. Anders maak je toch 2D letters in Sketchup van een font dat low poly is? Als je het goed doet geeft dat geen bugs in SA. Of je kleurt de texture gewoon opneiuw met een PhotoShop proggie. BTW: leuk gedaan alsnog, en nog wel zelf uitgevogeld hoe je dat ingame krijgt KUTGW Reageren
Beagle Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Je kan de textures makkelijk zelf maken met Photoshop @Remi-X: Zo moeilijk is het niet om zo iets te modden, het gaat vooral om het idee Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 @Remi-X: Zo moeilijk is het niet om zo iets te modden, het gaat vooral om het idee Ja, dat is zo. Maar je moet toch even de goede knopjes vinden. Hij zei namelijk ook dat hij er heel lang mee bezig is geweest om uit te vogelen hoe dit moest Reageren
vingang Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 super leuk! ik wil hem wel hebben.. maar waar is de download link? Reageren
danny18 Geplaatst: 19 maart 2009 Rapport Geplaatst: 19 maart 2009 super leuk! ik wil hem wel hebben..maar waar is de download link? Die is er nog nie omdat MFCL nog bezig is met de mod. Voor de rest een leuke en gappig mod Ik hoop dat je niet zakt voor je examen Reageren
siwes Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 misschien kun je ook een texture maken als je die dan kiest dat er dan op de zijkant ofzo een L ofzo komt net als bij egte rijlesauto's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.