NickOwnage Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Hier is ie Rates & Comments zeer welkom. V1: V2: Bewerkt: 8 februari 2009 door NickOwnage Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Mooi gedaan, maar het is wat wazig. Je hebt hem goed gevuld, maar de tekst is niet duidelijk te lezen. De rest is goed, maar de texture die gaat over de rand. Dat hoort volgens mij onder de rand hoor, de rest is erg goed. KUTGW! Een 8.5/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Mooi gedaan, maar het is wat wazig. Dat wazige heb ik zelf gemaakt, dat was zo bedoeld. Ik heb hem wel Zwart wit gemaakt. Reageren
Cabyon Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Wel mooi, maar een beetje klein en ik ben er niet echt amused van. Rare, wazige dingen, je zei dat je hem zwart-wit hebt gemaakt, maar ik zie genoeg kleur. Je had verder een beter plaatje kunnen kiezen, want dat vindt ik persoonlijk helemaal niks. Toch krijg je een zesje van me. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Maar toch bedankt. :)Hoogste cijfer tot nu toe, 6. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.