stijlgeen Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Ik heb gta iv gekocht voor de ps3 en dan ga ik hem natuurlijk niet nog een keertje kopen voor de pc. Me pc kan hem makkelijk aan enzo en install ging wel alleen nu moet ik zo een serial hebben en die heb ik niet kan iemand mij er mischien eentje geven? Bijvoorbaat dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Wij kunnen je niet helpen, dit is illegaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stijlgeen Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Hier is niks illegaals aan toch ik heb toch een legaal exemplaar voor me ps3 gekocht ? En dan zou ik voor het precies hetzelfde spel nog een keer een hoop geld moeten betalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Hier is niks illegaals aan toch ik heb toch een legaal exemplaar voor me ps3 gekocht ? En dan zou ik voor het precies hetzelfde spel nog een keer een hoop geld moeten betalen Tjah zo is dat. De PC-versie bevat ook andere functies en is geoptimaliseerd, je zal dus gewoon een legale versie moeten aanschaffen voor de PC, dat heb ik ook gedaan (nadat ik 'm al op de PS3 had). Je kan het spel al krijgen voor 30 euro in de winkel, en op een tweedehands zal je 'm wel al voor 20 euro of minder kunnen krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stijlgeen Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Hier is niks illegaals aan toch ik heb toch een legaal exemplaar voor me ps3 gekocht ? En dan zou ik voor het precies hetzelfde spel nog een keer een hoop geld moeten betalen Tjah zo is dat. De PC-versie bevat ook andere functies en is geoptimaliseerd, je zal dus gewoon een legale versie moeten aanschaffen voor de PC, dat heb ik ook gedaan (nadat ik 'm al op de PS3 had). Je kan het spel al krijgen voor 30 euro in de winkel, en op een tweedehands zal je 'm wel al voor 20 euro of minder kunnen krijgen. Oke .Maar kan je een serial key dan wel 2x gebruiken op verschilende pc want dan koop ik hem en dan wil mijn broertje hem ook kan dat dan op zijn pc ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Hier is niks illegaals aan toch ik heb toch een legaal exemplaar voor me ps3 gekocht ? En dan zou ik voor het precies hetzelfde spel nog een keer een hoop geld moeten betalen Tjah zo is dat. De PC-versie bevat ook andere functies en is geoptimaliseerd, je zal dus gewoon een legale versie moeten aanschaffen voor de PC, dat heb ik ook gedaan (nadat ik 'm al op de PS3 had). Je kan het spel al krijgen voor 30 euro in de winkel, en op een tweedehands zal je 'm wel al voor 20 euro of minder kunnen krijgen. Oke .Maar kan je een serial key dan wel 2x gebruiken op verschilende pc want dan koop ik hem en dan wil mijn broertje hem ook kan dat dan op zijn pc ? Offline spelen zal dan wel gaan denk ik, maar als je online wilt spelen dan zal er maar één iemand kunnen spelen. Dit is inderdaad niet zo leuk, dat begrijp ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stijlgeen Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Oke . Ik wacht dan nog wel effe tot er een goeie crack uitkomt of een private server ofso. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Oke .Ik wacht dan nog wel effe tot er een goeie crack uitkomt of een private server ofso. Lol die goede crack is eral, maar online kan niet . zal ook niet lukken ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.